Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dlaczego gdy wyexportuje jakiś obiekt spod rhino do maxa to czesto zdarza sie takie cos ze na niektóre mesh'e musze dać modyfikator normal+filp bo jest obrócony w drugą strone ?

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

nie mylisz sie ... :) rhino widzi wszstko tak samo nie zaleznie w ktora strone sa "directions" "normals" czy jak kto woli ... roznica w rhino jest tylko przy boolenach. Po wyexportowaniu do maxa natomiast ... wzystko co bylo zle poobracane jest niewidoczne :) mozna to uratowac materialem "Double sided" albo wyexportowac jeszcze raz po uprzenim sprawdzeniu "normalsow"

 

pozdrawiam i przepraszam jesli namieszalem w glowach ale jestem chory i nie mysle :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności