sartr Napisano 7 Luty 2005 Napisano 7 Luty 2005 w jakim rendererze??selfilumination w scanline???? a jeżeli chodzi o materiał na świece to polecam wax w brazilu:p
rafal111 Napisano 7 Luty 2005 Autor Napisano 7 Luty 2005 Render:mental ray(swoja droga nie wiedzialem ze jest jakas roznica :P) swiecocy material to znaczy...material ktory swieci, np.ogladales star trek tak statek mial duzo swiatelek na zewnatrz-to wlasnie rozumiem przez swiecaca teksture.
DaveBorck Napisano 7 Luty 2005 Napisano 7 Luty 2005 Witam mentalowca :) no więc tak: dajesz jakiś materiał z sub-nazwą lume albo base np. metal albo glow czy jakiś tego typu w zakładce "basic shaders"- "surface" i pod niego w kanale "surface" podczepiasz "glow-a" który ma ustawiony brightness na wartość świecenia jaką chcesz. Tutaj też nadajesz światłu jasność i kolor. Jednak zwykle używam tego- materiał Architectural i w zakładce Luminance wrzucasz mapę np czarno żółtą- żółte miejsca świecą, jasność tego świecenia reguluje się liczbą koło luminance Zrozumiale napisałem, mam nadzieję:) powodzenia
rafal111 Napisano 7 Luty 2005 Autor Napisano 7 Luty 2005 niestety pierwszego rozwiazania nie zkapowalem,drugi tak ale tez nie do konca .Bylbym wdzieczny :) jezeli opiszesz te sposoby bardziej szczegolowo(kolejny raz powtarzam ze dopiero raczkuje w maxie)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się