Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Render:mental ray(swoja droga nie wiedzialem ze jest jakas roznica :P)

swiecocy material to znaczy...material ktory swieci, np.ogladales star trek tak statek mial duzo swiatelek na zewnatrz-to wlasnie rozumiem przez swiecaca teksture.

Napisano

Witam mentalowca :) no więc tak: dajesz jakiś materiał z sub-nazwą lume albo base np. metal albo glow czy jakiś tego typu w zakładce "basic shaders"- "surface" i pod niego w kanale "surface" podczepiasz "glow-a" który ma ustawiony brightness na wartość świecenia jaką chcesz. Tutaj też nadajesz światłu jasność i kolor.

Jednak zwykle używam tego-

materiał Architectural i w zakładce Luminance wrzucasz mapę np czarno żółtą- żółte miejsca świecą, jasność tego świecenia reguluje się liczbą koło luminance

Zrozumiale napisałem, mam nadzieję:) powodzenia

Napisano

niestety pierwszego rozwiazania nie zkapowalem,drugi tak ale tez nie do konca .Bylbym wdzieczny :) jezeli opiszesz te sposoby bardziej szczegolowo(kolejny raz powtarzam ze dopiero raczkuje w maxie)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności