Napisano 7 Luty 200520 l w jakim rendererze??selfilumination w scanline???? a jeżeli chodzi o materiał na świece to polecam wax w brazilu:p
Napisano 7 Luty 200520 l Autor Render:mental ray(swoja droga nie wiedzialem ze jest jakas roznica :P) swiecocy material to znaczy...material ktory swieci, np.ogladales star trek tak statek mial duzo swiatelek na zewnatrz-to wlasnie rozumiem przez swiecaca teksture.
Napisano 7 Luty 200520 l Witam mentalowca :) no więc tak: dajesz jakiś materiał z sub-nazwą lume albo base np. metal albo glow czy jakiś tego typu w zakładce "basic shaders"- "surface" i pod niego w kanale "surface" podczepiasz "glow-a" który ma ustawiony brightness na wartość świecenia jaką chcesz. Tutaj też nadajesz światłu jasność i kolor. Jednak zwykle używam tego- materiał Architectural i w zakładce Luminance wrzucasz mapę np czarno żółtą- żółte miejsca świecą, jasność tego świecenia reguluje się liczbą koło luminance Zrozumiale napisałem, mam nadzieję:) powodzenia
Napisano 7 Luty 200520 l Autor niestety pierwszego rozwiazania nie zkapowalem,drugi tak ale tez nie do konca .Bylbym wdzieczny :) jezeli opiszesz te sposoby bardziej szczegolowo(kolejny raz powtarzam ze dopiero raczkuje w maxie)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto