Generał Tatarin Napisano 7 Luty 2005 Napisano 7 Luty 2005 Chm.... Jest to część animacji.... nie jestem zbyt zaawansowanym użytkownikiem maxa... hmm... co tu jeszcze dodać.... jestem ciekaw jak wam się podoba kokpit (w ostatnim renderze) trochę jest dziwny... może wam się spodoba ;}. Wcześniej robiłem, inny bardzo podobny projekt, ale przez przypadek uszkodziłem plik :/ , kiris go widział, tak więc proszę go aby ocenił "postępy". Ps. Mam 15 lat (w marcu urodziny) ;) ps2 Tło w jednym z renderów (przed ostatni) zrobiłem poprzez zrobienie kuli, obrócenie jej na lewą stronę i dodanie texturki gwiazd zrobionej w paint`cie...
arcade Napisano 7 Luty 2005 Napisano 7 Luty 2005 Heh, no widzę że projekt jest już dość zaawansowany, jednka ja bym zmienił kształt statku ;) wydaje mi się taki bez pomysłu, szczególnie ogon i skrzydła - do lotu w atmosferze się nie nadaja a w kosmosie nie potrafię sobie wyobrazic do czego mogły by się przydać. Tak samo bez pomysłu tekstura... Miałaby go maskować w dżungli? ;) wygląda jakbyś dał pierwszą teksturę jaką znalazłeś :) Kokpit mi się nie podoba - wygląda jak puszka od konserw - zrób go chociaż trochę transparentnym. 15 lat... jak ja bym w tym wieku zaczoł to teraz bym pewnie wymiatał :D Więc się nie poddawaj. Pozdrawiam :)
Generał Tatarin Napisano 7 Luty 2005 Autor Napisano 7 Luty 2005 Kokpit poprawie napewno, chmm ale skrzydła... moge wsadzić w nie silniki... nic lepszego chyba nie wymysle... acha... to co jest pod skrzydłami to nie działka tylko rakiety :) Z tych pozyci niezabardzo je widać.
Kris_R Napisano 7 Luty 2005 Napisano 7 Luty 2005 No postęp jest! :) oceniam :) Teraz jest już dużo ciekawiej... wiecej detali. Rakiety, kokpit, małe "skrzydełka" na górze... coś się zaczyna dziać. Jednak kształt pojazdu się nie zmienił. I nadal wygląda bardziej jak jakaś łódź głębinowa albo batyskaw niż statek kosmiczny. Może się przełamiesz i pomalujesz pojazd pędzelkami? Dodasz jakieś nalepki na skrzydła itp. Może nie wyjść za pierwszym razem, ale świadome używanie bitmap może bardzo rozwinąć Twoje umiejętności. pozdrawiam
Generał Tatarin Napisano 7 Luty 2005 Autor Napisano 7 Luty 2005 Dobra, z pomocą Kris`a coś mi się udało wykombinowac. Macie tu próbny render, oraz dwa starsze, z poprzedniego projektu. Jak zwiekrzyc jakość tej tekstury? Używam pchotoschopa, ale jakość troche cienka... może zamiast jpg bmp?
Chris Napisano 7 Luty 2005 Napisano 7 Luty 2005 smutny z twarzy ten statek ;( :D W photoshopie przy zapisywaniu jako jpg ustalasz kopresje. Jak ustawisz na 1 to kompresja jest największa i wtedy g**** widać. Ustaw na 12 to będzie wyglądało prawie jak w bmp. Pozdro!
Generał Tatarin Napisano 10 Luty 2005 Autor Napisano 10 Luty 2005 Ostatnio miałem mały przestój, ale sprawa wygląda tak: Używanie texportera i tych podobnych żeczy przy mym komputerze odpada, już dwa razy mi się komputer zawiesił jak próbowałem z modyfikatorem meshsmootch działac w unwarp UVW a bez meshsmootch`a model wygląda kijowo :/ . Naprawdopodobniej zrobie zwykłą jakąś teksturkę. Co nie oznacza że zrywam z texporterem :) to bardzo przydatny plugin i go wykorzystam podczas prostrzych projektów.
Generał Tatarin Napisano 10 Luty 2005 Autor Napisano 10 Luty 2005 Ostatnio miałem mały przestój, ale sprawa wygląda tak: Używanie texportera i tych podobnych żeczy przy mym komputerze odpada, już dwa razy mi się komputer zawiesił jak próbowałem z modyfikatorem meshsmootch działac w unwarp UVW a bez meshsmootch`a model wygląda kijowo :/ . Naprawdopodobniej zrobie zwykłą jakąś teksturkę. Co nie oznacza że zrywam z texporterem :) to bardzo przydatny plugin i go wykorzystam podczas prostrzych projektów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się