Skocz do zawartości

Czy V-ray nie daje rady przy wiekszej ilosci obietkow?


pawel

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc,

czy to mozliwe ze v-ray wysiada przy wiekszej ilosci obietkow... ale tak wiekszej to mowie o tym ze jest 10 677 196 face'ow.. chyba przegialem..

Wywala mi komuniakat (obrazek)

ten jest akurat o bulding accelerator, ale wczesniej bylo o tym ze direct padl to wywalilem .. i chcialem sprawdzic czy sam GI sobie poradzi to wywalio ten accelerator.

no i jeszcze cala lista: error..

czy to kwestia ustawien ? sobie po kolei "odkyrwam" czesci... to z poczatku daje sobie rade..ale potem..:(

ktos cos wie?.. czy juz mam zaczac odchydzac scene?

pozdrawiam

 

 

kurde... te miniaturki to jakas nowosc...hehehe...te obrazki sa.. ale trzeba miec cela...haha.. nie moge...hahahahha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hmm ... przy takiej ilosci geometrii mozna (czyt. trzeba) uzyc v-ray proxy ... no ale to nowa zabawka w nowych v-rayach ...

 

http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/troubleshooting.htm

 

tu masz to czego ci trzeba ;]

 

Geometry - scenes with lots of objects and/or triangle counts require more memory to render. There are several ways to reduce this amount:

Adjust the raycaster settings in the System rollout (reduce Max. levels, increase Min. leaf size, increase Face/level coefficient, switch from Static to Dynamic Default Geometry).

If all else fails, use VRayProxy objects.

 

a jezeli masz nowszego v-raya to uzyj tego

 

http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/vrayproxy_params.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki,

bania.. jak nie krece a raycaster to i tak du..zuo nie daje;) ale teraz wysypal sie na irradiance map:)

a v-raya mam 1.45.20. jest w objektach vrayporxy mesh.. wiec chyba moge wczytac..ale ni jak nie moge tego exprtowac.. w opisach v raya pisze ze to jest dopiero od 1.45.50..

chyba zaczne odchudzac scene..albo znowu bedzie scanline:D

jeszcze raz dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie mowilem ;]

 

swietne jest tez w pracy teamowej ...

 

robisz sobie np. stoliki ... nadajesz materiał ... zapisujesz do jednego pliku ... i np.

 

ja mam zapisane krzesła i stoliki do jednego pliku ... waży 34 mb ... ale po spakowaniu rarem juz 1.4 mb ;] wiec takie cos sobie mozna wysłac do innego goscia i bedzie sobie w tej pozycji ktorej bylo u ciebie ...

 

bardzo polecam ... wszelakiego rodzaju drzewka , meble hi poly , i inne rzeczy tktore w viz zrzeraja tylko nerwy pakowac do vray proxy mesh ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności