pawel Napisano 9 Luty 2005 Napisano 9 Luty 2005 Czesc, czy to mozliwe ze v-ray wysiada przy wiekszej ilosci obietkow... ale tak wiekszej to mowie o tym ze jest 10 677 196 face'ow.. chyba przegialem.. Wywala mi komuniakat (obrazek) ten jest akurat o bulding accelerator, ale wczesniej bylo o tym ze direct padl to wywalilem .. i chcialem sprawdzic czy sam GI sobie poradzi to wywalio ten accelerator. no i jeszcze cala lista: error.. czy to kwestia ustawien ? sobie po kolei "odkyrwam" czesci... to z poczatku daje sobie rade..ale potem..:( ktos cos wie?.. czy juz mam zaczac odchydzac scene? pozdrawiam kurde... te miniaturki to jakas nowosc...hehehe...te obrazki sa.. ale trzeba miec cela...haha.. nie moge...hahahahha
Marcin Napisano 9 Luty 2005 Napisano 9 Luty 2005 hmm ... przy takiej ilosci geometrii mozna (czyt. trzeba) uzyc v-ray proxy ... no ale to nowa zabawka w nowych v-rayach ... http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/troubleshooting.htm tu masz to czego ci trzeba ;] Geometry - scenes with lots of objects and/or triangle counts require more memory to render. There are several ways to reduce this amount: Adjust the raycaster settings in the System rollout (reduce Max. levels, increase Min. leaf size, increase Face/level coefficient, switch from Static to Dynamic Default Geometry). If all else fails, use VRayProxy objects. a jezeli masz nowszego v-raya to uzyj tego http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/vrayproxy_params.htm
pawel Napisano 9 Luty 2005 Autor Napisano 9 Luty 2005 Dzieki, bania.. jak nie krece a raycaster to i tak du..zuo nie daje;) ale teraz wysypal sie na irradiance map:) a v-raya mam 1.45.20. jest w objektach vrayporxy mesh.. wiec chyba moge wczytac..ale ni jak nie moge tego exprtowac.. w opisach v raya pisze ze to jest dopiero od 1.45.50.. chyba zaczne odchudzac scene..albo znowu bedzie scanline:D jeszcze raz dzieki
Bobby_digital Napisano 9 Luty 2005 Napisano 9 Luty 2005 nie wiem ale u mnie nawet w niewielkich scenach ten blad sie pojawial na 1.45 za to 1.09 dziala mi ok.
SansSerif Napisano 9 Luty 2005 Napisano 9 Luty 2005 prawdopodobnie masz gdzies zbyt wysokie ustawienia dla gi lub materialow, lub masz za malo ramu by przy takich ustawieniech popchnac scene. ustaw sobie 3gb switch w systemie i powinno zadzialac.
pawel Napisano 10 Luty 2005 Autor Napisano 10 Luty 2005 Dzieki za pomoc, musze powiedziec ze ten vray mesh.. spisuje sie dosklonale:) pozdrawiam
Marcin Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 a nie mowilem ;] swietne jest tez w pracy teamowej ... robisz sobie np. stoliki ... nadajesz materiał ... zapisujesz do jednego pliku ... i np. ja mam zapisane krzesła i stoliki do jednego pliku ... waży 34 mb ... ale po spakowaniu rarem juz 1.4 mb ;] wiec takie cos sobie mozna wysłac do innego goscia i bedzie sobie w tej pozycji ktorej bylo u ciebie ... bardzo polecam ... wszelakiego rodzaju drzewka , meble hi poly , i inne rzeczy tktore w viz zrzeraja tylko nerwy pakowac do vray proxy mesh ...
domel31 Napisano 5 Październik 2006 Napisano 5 Październik 2006 pojawia sie u mnie problem przy vray proxy-mesh ze gubi mi textury lub mapowanie czy maci ena to jakis pomysl??
Bobby_digital Napisano 5 Październik 2006 Napisano 5 Październik 2006 obiekty ktore wxportujesz powinny miec jeden material multisub cos tam...
pioootras Napisano 5 Październik 2006 Napisano 5 Październik 2006 ja mam ten sam problem gdy wstawiam obiekt vrayproxy to nie widzi materialow, nie idzie tez pobrac materialu z tego obiektu... jak sobie z tym poradzic?
domel31 Napisano 5 Październik 2006 Napisano 5 Październik 2006 pytanie jeszcze jedno czy exportowac grupe czy tylko pojedyncze obiekty
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się