Napisano 9 Luty 200520 l Czesc, czy to mozliwe ze v-ray wysiada przy wiekszej ilosci obietkow... ale tak wiekszej to mowie o tym ze jest 10 677 196 face'ow.. chyba przegialem.. Wywala mi komuniakat (obrazek) ten jest akurat o bulding accelerator, ale wczesniej bylo o tym ze direct padl to wywalilem .. i chcialem sprawdzic czy sam GI sobie poradzi to wywalio ten accelerator. no i jeszcze cala lista: error.. czy to kwestia ustawien ? sobie po kolei "odkyrwam" czesci... to z poczatku daje sobie rade..ale potem..:( ktos cos wie?.. czy juz mam zaczac odchydzac scene? pozdrawiam kurde... te miniaturki to jakas nowosc...hehehe...te obrazki sa.. ale trzeba miec cela...haha.. nie moge...hahahahha
Napisano 9 Luty 200520 l hmm ... przy takiej ilosci geometrii mozna (czyt. trzeba) uzyc v-ray proxy ... no ale to nowa zabawka w nowych v-rayach ... http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/troubleshooting.htm tu masz to czego ci trzeba ;] Geometry - scenes with lots of objects and/or triangle counts require more memory to render. There are several ways to reduce this amount: Adjust the raycaster settings in the System rollout (reduce Max. levels, increase Min. leaf size, increase Face/level coefficient, switch from Static to Dynamic Default Geometry). If all else fails, use VRayProxy objects. a jezeli masz nowszego v-raya to uzyj tego http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/vrayproxy_params.htm
Napisano 9 Luty 200520 l Autor Dzieki, bania.. jak nie krece a raycaster to i tak du..zuo nie daje;) ale teraz wysypal sie na irradiance map:) a v-raya mam 1.45.20. jest w objektach vrayporxy mesh.. wiec chyba moge wczytac..ale ni jak nie moge tego exprtowac.. w opisach v raya pisze ze to jest dopiero od 1.45.50.. chyba zaczne odchudzac scene..albo znowu bedzie scanline:D jeszcze raz dzieki
Napisano 9 Luty 200520 l nie wiem ale u mnie nawet w niewielkich scenach ten blad sie pojawial na 1.45 za to 1.09 dziala mi ok.
Napisano 9 Luty 200520 l prawdopodobnie masz gdzies zbyt wysokie ustawienia dla gi lub materialow, lub masz za malo ramu by przy takich ustawieniech popchnac scene. ustaw sobie 3gb switch w systemie i powinno zadzialac.
Napisano 10 Luty 200520 l Autor Dzieki za pomoc, musze powiedziec ze ten vray mesh.. spisuje sie dosklonale:) pozdrawiam
Napisano 10 Luty 200520 l a nie mowilem ;] swietne jest tez w pracy teamowej ... robisz sobie np. stoliki ... nadajesz materiał ... zapisujesz do jednego pliku ... i np. ja mam zapisane krzesła i stoliki do jednego pliku ... waży 34 mb ... ale po spakowaniu rarem juz 1.4 mb ;] wiec takie cos sobie mozna wysłac do innego goscia i bedzie sobie w tej pozycji ktorej bylo u ciebie ... bardzo polecam ... wszelakiego rodzaju drzewka , meble hi poly , i inne rzeczy tktore w viz zrzeraja tylko nerwy pakowac do vray proxy mesh ...
Napisano 5 Październik 200618 l pojawia sie u mnie problem przy vray proxy-mesh ze gubi mi textury lub mapowanie czy maci ena to jakis pomysl??
Napisano 5 Październik 200618 l obiekty ktore wxportujesz powinny miec jeden material multisub cos tam...
Napisano 5 Październik 200618 l ja mam ten sam problem gdy wstawiam obiekt vrayproxy to nie widzi materialow, nie idzie tez pobrac materialu z tego obiektu... jak sobie z tym poradzic?
Napisano 5 Październik 200618 l pytanie jeszcze jedno czy exportowac grupe czy tylko pojedyncze obiekty
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto