Edi Napisano 12 Luty 2005 Napisano 12 Luty 2005 http://www.evermotion.org/forum/viewtopic.php?t=5826 - link do wątku gdzie można zobaczyć podstawowe Maxwellowe shader. Wątek w produkcji.
Kris_R Napisano 13 Luty 2005 Napisano 13 Luty 2005 W sumie poza kolorem to na takich ustawieniach światła poza kolorem niczym się te shadery nie różnią.. szkoda, że od razu czasów nie podawałeś.
Amok Napisano 22 Marzec 2005 Napisano 22 Marzec 2005 nie wiem czy to dobre miejsce by zadać to pytanie ,ale... : -jest w maxwellu materiał tranclurentny , widziałem rendery z roślinami ale wyglądały plastikowo , może przez brak tranclurency..? - czy szkło można zrenderować bez cienia , bo taka zwykła szyba w oknie nie przepuszcza swiatła bez uuchomienia caustyki , a trudno sobie wyobrazić okno bez szyb , widziałem w maxwellu pare renderów okien bez szyb , no ale to chyba nie sposób? a przepuszczania caustyki przez szyby to nie sposób bo ziarno jest tak spore że trzeba by to z rok renderować...
Amok Napisano 22 Marzec 2005 Napisano 22 Marzec 2005 Edi ....ten link otwiera się bez grafiki , nic nie widać
Marcin Napisano 22 Marzec 2005 Napisano 22 Marzec 2005 Amok - w tej wersji co masz jest juz wprowadzony clip map w materiale dielectric ... w tym slocie dajesz mape opacity ... tylko jest jedno ale : mianowicie ... jezeli pracujesz sobie z physical light + sunlight to ta clip-map bedzie rzucala cien calego planea lub boxa zalezy co tam masz ... nie wiem jak jest przy uzyciu emmitera ... co do szyb ... tez nei wiem co z tym zrobic ;] ale renderowanie scen z materialami dielectric powoduje wieksza ziarnistosc ... jedynie co mozna zwiekszyc znacznie parametr Abbe w tym materiale ... do okolo 200-500 ... to tyle z tego co jeszcze pamietam
kurt_hectic Napisano 22 Marzec 2005 Napisano 22 Marzec 2005 - MAXWELL RENDER TO SCIEMA!!!!!!! - min klatka renderuje sie 20 min ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ( p.s moze tez 2 sec, lum 10 min, ale wtedy sa marne! efekty, - bardzo! ) - nie polacam ! ! !
Amok Napisano 22 Marzec 2005 Napisano 22 Marzec 2005 emiter też żuca cień , jedyne wyjście żeby przepuścić światło to caustyka , najbardziej mnie martwy brak tranclurency tak naprawde maxell jest bardzo szybki jeśli wezmie się pod uwagę co przelicza , a przelicza zawsze Dof , nie stety nie można tego wyłaczyć , co do szkła jest mistrzowskie , tylko światło powinno przez nie przechodzić , myśle że za rok będzie to świetny renderer ale na razie raczej pracować na nim się nie da , bo jak powiedzieć klientowi że w wize nie ma szyb , w tym momęcie można robić nim sceny outdor , materiały nie potrzebnie podzielone na grupy , wystarczyłby jeden materiał tak jak w Vray , jak jest dobrze napisany to z paru parametrów uzyskać można wszystkie możliwe materiały, jedyna żecz która mi śie podoba w materiałach to absorbowanie światła w zasadzie wydawało mi się podejżane że nie ma dema tak jak by chopcy z Nextlimit coś ukrywali , i potwierdziły się moje obawy na dzień dzisiejszy powinny go rozdawać za darmo jak chaos pierwsze wersje Vray , jak bym napisał liste poprawek do tego renderera to by było z 50 pozycji.... ale światło ma mistrzowskie , podeśle jeszcze swoje testy...
Amok Napisano 22 Marzec 2005 Napisano 22 Marzec 2005 a i ta wersja nie ma clip map , a pozostałe trzy mapy to kolor bump i reflectvty ostatnia wogule nic nie zmienia , podsyłam swoje testy 1.Bez szyb doszłem do 19 lewelu ok 6 godz na dual Xeon 3.0 2.19 lewel światło przechodzi przez szyby caustyka 3.Orginał z Vraya 4.Scena na razie niemożliwa do policzenia na Maxwellu , swiatło za szyby przechodzi przez kolejne szklane elementy ..... ,
Marcin Napisano 23 Marzec 2005 Napisano 23 Marzec 2005 Amok - sprawdz dobrze ;] clipmap masz w materialach diffuse ... ;] heh .. ja tylko czekam az Oscar da wspolprace z Photometric lights i iesami ;]
Amok Napisano 23 Marzec 2005 Napisano 23 Marzec 2005 no może clipmap jest w diffuse ok... powiedz mi tylko jak zmusić diffuse do odbijania światła ? zauważyłem też że maxwel ignoruje cropping i zawsze wstawia pełną mape , nie można wybrać wragmentu u ciebie też tak robi?
Marcin Napisano 23 Marzec 2005 Napisano 23 Marzec 2005 maxwell nawet nie reaguje na tilling w bitmapach ;] a przynajmniej w UVW map ... ale to jeszcze beta wiec nie ma sie co dziwic ... a co do reflection w maxwell diffuse to jeszcze lypa ... niby jest odpowiedni slot i wartosc ale nic nie dziala ;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się