Napisano 12 Luty 200520 l http://www.evermotion.org/forum/viewtopic.php?t=5826 - link do wątku gdzie można zobaczyć podstawowe Maxwellowe shader. Wątek w produkcji.
Napisano 13 Luty 200520 l W sumie poza kolorem to na takich ustawieniach światła poza kolorem niczym się te shadery nie różnią.. szkoda, że od razu czasów nie podawałeś.
Napisano 22 Marzec 200519 l nie wiem czy to dobre miejsce by zadać to pytanie ,ale... : -jest w maxwellu materiał tranclurentny , widziałem rendery z roślinami ale wyglądały plastikowo , może przez brak tranclurency..? - czy szkło można zrenderować bez cienia , bo taka zwykła szyba w oknie nie przepuszcza swiatła bez uuchomienia caustyki , a trudno sobie wyobrazić okno bez szyb , widziałem w maxwellu pare renderów okien bez szyb , no ale to chyba nie sposób? a przepuszczania caustyki przez szyby to nie sposób bo ziarno jest tak spore że trzeba by to z rok renderować...
Napisano 22 Marzec 200519 l Amok - w tej wersji co masz jest juz wprowadzony clip map w materiale dielectric ... w tym slocie dajesz mape opacity ... tylko jest jedno ale : mianowicie ... jezeli pracujesz sobie z physical light + sunlight to ta clip-map bedzie rzucala cien calego planea lub boxa zalezy co tam masz ... nie wiem jak jest przy uzyciu emmitera ... co do szyb ... tez nei wiem co z tym zrobic ;] ale renderowanie scen z materialami dielectric powoduje wieksza ziarnistosc ... jedynie co mozna zwiekszyc znacznie parametr Abbe w tym materiale ... do okolo 200-500 ... to tyle z tego co jeszcze pamietam
Napisano 22 Marzec 200519 l - MAXWELL RENDER TO SCIEMA!!!!!!! - min klatka renderuje sie 20 min ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ( p.s moze tez 2 sec, lum 10 min, ale wtedy sa marne! efekty, - bardzo! ) - nie polacam ! ! !
Napisano 22 Marzec 200519 l emiter też żuca cień , jedyne wyjście żeby przepuścić światło to caustyka , najbardziej mnie martwy brak tranclurency tak naprawde maxell jest bardzo szybki jeśli wezmie się pod uwagę co przelicza , a przelicza zawsze Dof , nie stety nie można tego wyłaczyć , co do szkła jest mistrzowskie , tylko światło powinno przez nie przechodzić , myśle że za rok będzie to świetny renderer ale na razie raczej pracować na nim się nie da , bo jak powiedzieć klientowi że w wize nie ma szyb , w tym momęcie można robić nim sceny outdor , materiały nie potrzebnie podzielone na grupy , wystarczyłby jeden materiał tak jak w Vray , jak jest dobrze napisany to z paru parametrów uzyskać można wszystkie możliwe materiały, jedyna żecz która mi śie podoba w materiałach to absorbowanie światła w zasadzie wydawało mi się podejżane że nie ma dema tak jak by chopcy z Nextlimit coś ukrywali , i potwierdziły się moje obawy na dzień dzisiejszy powinny go rozdawać za darmo jak chaos pierwsze wersje Vray , jak bym napisał liste poprawek do tego renderera to by było z 50 pozycji.... ale światło ma mistrzowskie , podeśle jeszcze swoje testy...
Napisano 22 Marzec 200519 l a i ta wersja nie ma clip map , a pozostałe trzy mapy to kolor bump i reflectvty ostatnia wogule nic nie zmienia , podsyłam swoje testy 1.Bez szyb doszłem do 19 lewelu ok 6 godz na dual Xeon 3.0 2.19 lewel światło przechodzi przez szyby caustyka 3.Orginał z Vraya 4.Scena na razie niemożliwa do policzenia na Maxwellu , swiatło za szyby przechodzi przez kolejne szklane elementy ..... ,
Napisano 23 Marzec 200519 l Amok - sprawdz dobrze ;] clipmap masz w materialach diffuse ... ;] heh .. ja tylko czekam az Oscar da wspolprace z Photometric lights i iesami ;]
Napisano 23 Marzec 200519 l no może clipmap jest w diffuse ok... powiedz mi tylko jak zmusić diffuse do odbijania światła ? zauważyłem też że maxwel ignoruje cropping i zawsze wstawia pełną mape , nie można wybrać wragmentu u ciebie też tak robi?
Napisano 23 Marzec 200519 l maxwell nawet nie reaguje na tilling w bitmapach ;] a przynajmniej w UVW map ... ale to jeszcze beta wiec nie ma sie co dziwic ... a co do reflection w maxwell diffuse to jeszcze lypa ... niby jest odpowiedni slot i wartosc ale nic nie dziala ;]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto