Napisano 12 Luty 200520 l robie symmetry połówki mojej fury i dodaje mi symetrycznie ... ale cóś z tego jak ze złej strony .. chce miec symetrie po prawej stronie a mam po lewej , jak to zmienic ?
Napisano 12 Luty 200520 l domyślnie symmetry działa względem pivota obiektu. Więc masz dwie drogi: 1. Przestawić pivot'a 2. rozwinąć "+" przy symmetry, kliknąć w mirror i samemu ostawić gizmo, względem którego symmetry działa A jeśli tylko o strony chodzi to w symmetry jest coś takiego jak 'flip'
Napisano 12 Luty 200520 l menu tools ---> mirror ----> Mirror axis "Y" ( lub taki ktory akurat ci pasuje ) clone sellection "copy"
Napisano 12 Luty 200520 l 3 zakładka w command pannel ('hierarchy' o ile dobrze pamietam) -> affect pivot only
Napisano 28 Lipiec 200519 l domyślnie symmetry działa względem pivota obiektu. Więc masz dwie drogi: 1. Przestawić pivot'a 2. rozwinąć "+" przy symmetry, kliknąć w mirror i samemu ostawić gizmo, względem którego symmetry działa A jeśli tylko o strony chodzi to w symmetry jest coś takiego jak 'flip' a ja sobie ustawiam symmetry na jednym obiekcie, ustawiam mirror na 0,0,0 i jest super fajnie ale chcialbym skopiowac modyfikator symmetry i wrzucic do go innego obiektu jako instance (da mi ito ze np. gasze zarowke i w obu obiektach naraz sie to robi) to mi sie mirror w tym drugim obiekcie przestawia w jakies inne miesjce a powinien byc w 0,0,0 musze wtedy zaznaczyc symmetry w drugim obiekcie i wziasc make unique no a wiadomo co to mi zrobi a tego nie chce ? o czyms gdzies zapomnialem czy cos ?
Napisano 29 Lipiec 200519 l mozesz dac copy instance a potem paste instanced czy jak to tam idzie. bo nie wiem czy tak robisz czy przez clone i potem instance ?.
Napisano 29 Lipiec 200519 l możesz zrobic symmetry, ale musisz rozwinąć tą opcje i kliknąć mirror. następnie wypierasz właściwe odbicie ( X, Y, Z ) względem danego widoku
Napisano 29 Lipiec 200519 l obiekt nr 1 = robie symmetry klikam plusick i ustawiam na 0,0,0 tak jak ma byc teoretycznie wystarczy ze bede mial X=0 ale to bez roznicy.Wtedy jest wszystko ok co do obiektu nr 1 jest ladnie zrobione symmetry wiec klikam prawym na modyfikator i biore copy. obiekt nr 2 = paste instanced i wkleja sie symmetry ale mirror jest w innym miejscu a jezeli go przesune to wtedy popsuje sie mirror na obiekcie pierwszym Problem ? mirror w drugim obiekcie powinien byc rowniez od razu na x=0 a nie jest i nie wiem czemu.