Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

domyślnie symmetry działa względem pivota obiektu. Więc masz dwie drogi:

 

1. Przestawić pivot'a

2. rozwinąć "+" przy symmetry, kliknąć w mirror i samemu ostawić gizmo, względem którego symmetry działa

 

A jeśli tylko o strony chodzi to w symmetry jest coś takiego jak 'flip'

Napisano
domyślnie symmetry działa względem pivota obiektu. Więc masz dwie drogi:

 

1. Przestawić pivot'a

2. rozwinąć "+" przy symmetry, kliknąć w mirror i samemu ostawić gizmo, względem którego symmetry działa

 

A jeśli tylko o strony chodzi to w symmetry jest coś takiego jak 'flip'

 

a ja sobie ustawiam symmetry na jednym obiekcie, ustawiam mirror na 0,0,0 i jest super fajnie ale chcialbym skopiowac modyfikator symmetry i wrzucic do go innego obiektu jako instance (da mi ito ze np. gasze zarowke i w obu obiektach naraz sie to robi) to mi sie mirror w tym drugim obiekcie przestawia w jakies inne miesjce a powinien byc w 0,0,0 musze wtedy zaznaczyc symmetry w drugim obiekcie i wziasc make unique no a wiadomo co to mi zrobi a tego nie chce ? o czyms gdzies zapomnialem czy cos ?

Napisano

obiekt nr 1 = robie symmetry klikam plusick i ustawiam na 0,0,0 tak jak ma byc teoretycznie wystarczy ze bede mial X=0 ale to bez roznicy.Wtedy jest wszystko ok co do obiektu nr 1 jest ladnie zrobione symmetry wiec klikam prawym na modyfikator i biore copy.

obiekt nr 2 = paste instanced i wkleja sie symmetry ale mirror jest w innym miejscu a jezeli go przesune to wtedy popsuje sie mirror na obiekcie pierwszym

 

Problem ? mirror w drugim obiekcie powinien byc rowniez od razu na x=0 a nie jest i nie wiem czemu.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności