Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Dlaczego podczas renderowania w tBakerze wychodzą mi takie niespodzianki?

Tekstura renderuje się tylko ze strony kamery a z tyłu pozostaje czarna. Podłoga na przykład renderuje się dobrze z góry, ale już box umieszczony na niej nie chce się dobrze zrobić. Wychodzi albo cały czarny, albo jednolity, albo jeszcze inaczej.

 

I jeszcze pytanie: co to jest te UV chanell i czym się to rózni od UV map w UVW Mapping???

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 739
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie znam sie moze na bakerze ale takie pytanie ... czy to jest renderowane w v-rayu ?

jesli tak to wszystko wyjasnia

Napisano

poprostu zdawalo mi sie ze jest to wina irradiance map a raczej renderu

 

moje niedouczenie ... (strzelalem)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności