El Wieczor Napisano 13 Luty 2005 Napisano 13 Luty 2005 Dlaczego podczas renderowania w tBakerze wychodzą mi takie niespodzianki? Tekstura renderuje się tylko ze strony kamery a z tyłu pozostaje czarna. Podłoga na przykład renderuje się dobrze z góry, ale już box umieszczony na niej nie chce się dobrze zrobić. Wychodzi albo cały czarny, albo jednolity, albo jeszcze inaczej. I jeszcze pytanie: co to jest te UV chanell i czym się to rózni od UV map w UVW Mapping???
Marcin Napisano 13 Luty 2005 Napisano 13 Luty 2005 nie znam sie moze na bakerze ale takie pytanie ... czy to jest renderowane w v-rayu ? jesli tak to wszystko wyjasnia
El Wieczor Napisano 13 Luty 2005 Autor Napisano 13 Luty 2005 nie, renderowane jest w Final Render St-1, ale w Stage 0 też to miałem
Marcin Napisano 14 Luty 2005 Napisano 14 Luty 2005 poprostu zdawalo mi sie ze jest to wina irradiance map a raczej renderu moje niedouczenie ... (strzelalem)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się