Napisano 13 Luty 200520 l Dlaczego podczas renderowania w tBakerze wychodzą mi takie niespodzianki? Tekstura renderuje się tylko ze strony kamery a z tyłu pozostaje czarna. Podłoga na przykład renderuje się dobrze z góry, ale już box umieszczony na niej nie chce się dobrze zrobić. Wychodzi albo cały czarny, albo jednolity, albo jeszcze inaczej. I jeszcze pytanie: co to jest te UV chanell i czym się to rózni od UV map w UVW Mapping???
Napisano 13 Luty 200520 l nie znam sie moze na bakerze ale takie pytanie ... czy to jest renderowane w v-rayu ? jesli tak to wszystko wyjasnia
Napisano 13 Luty 200520 l Autor nie, renderowane jest w Final Render St-1, ale w Stage 0 też to miałem
Napisano 14 Luty 200520 l poprostu zdawalo mi sie ze jest to wina irradiance map a raczej renderu moje niedouczenie ... (strzelalem)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto