Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dlaczego podczas renderowania w tBakerze wychodzą mi takie niespodzianki?

Tekstura renderuje się tylko ze strony kamery a z tyłu pozostaje czarna. Podłoga na przykład renderuje się dobrze z góry, ale już box umieszczony na niej nie chce się dobrze zrobić. Wychodzi albo cały czarny, albo jednolity, albo jeszcze inaczej.

 

I jeszcze pytanie: co to jest te UV chanell i czym się to rózni od UV map w UVW Mapping???

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności