Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam postanowiłem wystawić swoja ostanią wizualizacje i zobaczyć jak sie przyjmnie. Render wykonany w max R4,final render stage 0 reszta to photoshop. Załanczam czysty render i gotową kompozycję:)

 

Z uwagi na licze prośby moich fanów (szczególnie Udynca) :) i obietnicę zamieszczenia poprawionych renderów zamieszczam nowe obrazki z dodanymi detalami i poprawionymi refleksami na szybach :>. Tym razem rendering wykonany w wersji stage 1, trawa full 3D generowana przez matkę naturę hehe czasy renderow to 27 i 15 h odpowiedznio dla klatek zaciemnionej i od strony nasłonecznionej.

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 28
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mały renderek, pusto dookoła, kiepsko wygląda odbijający się w szybach jednolity błękit, wstaw jakieś niebo. Ciasny kadr.

[Lukx: jak masz pisać takie posty, to może lepiej nic nie pisz]

Napisano

ok poprawiłem juz odnośnik do końcowej kompozyji!! mam nadzieję ze będzie ją teraz widać (ręce lux-a leżą obok mnie jeszcze ciepłe wiec wiecej postów od niego juz nie będzie haha)

Napisano

Ładny skomplikowany detalik i nagle - rynien brak!

Dobrze zakomponowany, ale martwe szyby ujmują nieco realizmu. Jednak całość mi się podoba.

Pozdr

Napisano

Witam projekt nie jest mój ja wykonałem tyko wizualizacje :), brak rynien już mi wytknieto hehe wiec będzie poprawka, a szyby no cóż final render stage 0 to trochę stary render i trudno mi w nim uzyskać realizm ale przeżucam sie powoli na stage 1 wiec może jeszcze niedługo zaskoczę jakimś renderem

Napisano
...a szyby no cóż final render stage 0 to trochę stary render i trudno mi w nim uzyskać realizm...

 

Czyżby? Nie zwalaj na renderera. Wszystko kwestia ustawień szkła - nawet w Standart Mat / Scanline da się zrobić ładne okna. Ale równie ważne jest to, co się w nich odbija. Odbicie otoczenia zbliżonego do tego ze zdjęcia można "zamapować" na szyby Photoshopem - szybko i prosto, ale można też bawić się mapowaniem płaszczyzn odbijających się w oknach w programie 3d - do wyboru:)

Pozdrawiam

Napisano

hehe może tego nie widać ale właśnie odbicia próbowałem zamapować w photoshopie i wychodziła porażka :| a co do rendera to ma on dziwną skłonność do wywalania maxa w końcowym momęcie liczenia światła gdy scena otoczona jest półkulą z zamapowanym otoczeniem i do dzisiaj tego nie rozgryzłem chociaż sie ostro wgryzałem haha, albo nie liczy wogle fotonów albo sie wywala. Kiedyś liczyłem to na 2 razy tzn obliczałem swiatło i potem renderowałem wszytko już z otoczeniem ale teraz mi sie troche nie chiało kombinować. Pozdrawiam i dziękuję

Napisano

jeśli zamykasz całą scenę w półkuli to musisz tą półkulę całkowicie wyłączyć z obliczeń GI Finala tutaj:

> fR Parameters > MSP Parameters > EXCLUDE

- to gwarantuje poprawne obliczenie światła i eliminację dodatkowych artefaktów na powierzchniach.

Pozdrawiam

Napisano

fR Parameters > MSP Parameters > EXCLUDE - jestem na 95% pewny że tak potraktowana półkula nie pojawi się na odbiciach materiału final rendera próbowałem obejść to stosując zwykły materiał raytrace ale to kończyło się wywaleniem maxa. Co do ustawienia kamery to nie miałem dużego pola manewru ustawienia kamery wyliczone są z camera match. Pozdrawiam i dziękuję

Gość Udyniec
Napisano

Mirkowaty pokaż drugą stone domku i poprawione już rendery

Pozdrówko Udyniec

 

PS ": kiedy wracasz z tego Cypru?

Napisano

ejo Udyniec twoje prośby zostały wysłuchane :D w pierwszym poście tzn na samej górze zamieszczam poprawione rendery i opisy

PS wracam jak śniegi w Polsce zejdą :P

Gość Udyniec
Napisano

Mirkowaty oby tak dalej. Niedługo bedą nowe tematy.

Napisano

Przeczytałem wnikliwie niektóre posty i...... hmmm....muszę odpowiedziać jednej osobie a mianowicie Dejot-owi.

 

Czysto, ładnie, bez charakteru.... hmmm.... a jak ma być ? coś co jest brudne, poobijane ma charakter ? Bo czegoś tu nie rozumie.

Mirkowaty mam propozycje.... przeciągnij spraye-m albo jakąs farbą po tynku, bierz młotek z warsztatu i wywal kilka dziur w elewacji, dorwij łopatę z garażu ...przekop połowę trawnika, zbij szybę ...może wtedy scena bedzie miała charakter.

 

Poza tym twierdzisz (Dejot) że to typowy katalogowy domek...jeśli chodzi o sam domek jako funkcja mieszkalna ok...ale jeśli chodzi o wykonanie to tu się grubo mylisz. Mam kilka katalogów z domkami. Część z nich to zdjęcia istniejących inwestycji a część to wizualizacje.

Nigdzie ale to nigdzie nie znalazłem tak dobrze zrobionej wizualizacji jak Mirkowaty zrobił. Np. żeby podać przykład...mam katalog...firmy AtriumStudio, która oferuje domki typowe...i są pokazane wizualizacje. Katalog ma 500 stron...ale na ani jednej nie ma tak dobrze wykonanej wizualizacji.

 

Tak jest..... ładnie, czysto i z charakterem.

Napisano

12 groszy odemnie, jeśli można:

swietna wizualizacja typowego domku katalogowego. ponadprzecietne wkomponowanie w otoczenie

render pierwszy z prawej: nie trzeba ulewy, żeby z kosza po prawej stronie dachu woda waliła strugami

pozdro.

Napisano

Dzięki maxczaku za słowa uznania :D - włożyłem w ten projekt mnóstwo czasu po to by nie wyglądał jak typówka bez charakteru i myślę że przeglądając inne moje prace da się to zauważyć. Co do systemu odprowadzania wody to moja praktyka w tym względzie ogranicza się jedynie do wizualizacji :P – następnym razem bardziej się postaram jeszcze raz dzięki i Pozdrawiam

Napisano

Witam.

 

Rendery bardzo udane ; )

- mocno trzeba sie napracować żeby coś typowego wyglądało nietypowo -

 

Nie żebym sie czepiał, ale brak mi chociaż namiastki chodnika, by sie nie przedzierać przez błoto w jesienną ulewe =]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności