Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

SIemka Wiec mam maly problem kiedy juz mam obrsywoane dokladnie wszystkie 3 rzuty samochody tzn. FRONT , LEFT , TOP nie mam trakiej trójwymiarowej siatki tylko linie na rzutach samochodu w Perspektywie a w tutorialach Linie tworzą połowę obiektu aby ją odbić MIRROREM zeby byly 2 czesci jak zrobic aby moja siatk stala sie trojwymiarowa a nie plaska na kzadym rzucie pOMOCY POzdrowionka

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jak ?

 

ręcznie :] muszisz teraz połaczyć te obrysy i dodac 4567578 innych lini żeby wyszła taka siatka jaka ci jest potrzebna

 

radze uważniej przeczytać tutek tam wszystko jest opisane ;) (przynajmniej powinno być)

Napisano

SIKHAM dobrze mówi, ale czemu wybrałeś akurat spliny?? Przecież to 3 razy trudniejsze do opdanowania jak poly (moim zdaniem)??

Napisano

ta metoda polega na obrysowaniu z każdej strony a potem każdy punkt który zrobiłeś musi być przesunięty na odpowiednie miejsce w przestrzeni na max3d jest na ten temat nawet tutrek autorstwa T. Rozkosza "Modelowanie samochodu (Peugeot 206 WRC)" ale osobiście proponuje poly modeling

pozdro

Napisano
  • Autor

Tzn wziolem Tutorial z tej stronki tzn MODELOWANIE RENUALT LAGUNA i tam kazali obrysowac liniami i nie wiem co mam robic co byscie poradzili żeby te obrysy sie przydaly myslem ze po obrysowaniu siatka sie storzy zeby mozna bylo rzuici ta opcjie SUFRECE czy cos takiego ale mi to nie wychodzi Poradzicie cos jestem poczatkujacy i to moj pierwszy model auta poratujcie jak wy byscie to zrobili zeby bylo dobrze Pozdrawiam

Napisano
Teraz obrysujemy rzuty samochodu splinami. Stworzy to sieć linii zaznaczających główne kontury samochodu. Po obrysowaniu jednego rzutu skoryguj otrzymane linie względem pozostałych widoków.

 

Czyli ze zdaje sie masz poprzesuwac te linie tak zeby byly tam gdzie powinny,

ich wierzcholki tez jezeli to konieczne.

Napisano

muszisz teraz tak jak jest w tutku napisane wszystko ręcznie ustawić przód do bkoku dopawować bok do przodu ale nie idealnie bo sie nieda

 

jak już z grupsza dopasujesz musisz łaczyć dopowiednie wertexy za pomocą create line tu usunąc jakiś wertex tam dodac tak aby siatka skłądała sie z kwadratów

 

na tym własnie polega ta metoda to bardzo żmudna robota nieda sie tak że naciskasz 1 guzik i wszystko masz gotowee do renderowania ;)

nikt niemówił że bedzie łatwo ;]

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności