tronki5 Napisano 18 Luty 2005 Share Napisano 18 Luty 2005 Witam,slyszalem,że przez Booleana wystepują błędy i w końcu sam na nie natrafilem. Modeluje wiatraczek od płyty głównej i chce powycinac dziury na naroznikach,ale po wycieciu dwoch z jednej strony, nastepne są błędne...dlaczego?W jaki inny sposob moge zrobic takie dziury bez bledow?Jak zamienie tego boxa na editable poly i bede edytowal to bede mogl zaznaczyc werteksy czy costam ale to bedzie kanciaste...przepraszam za glupie pytania...juz mialem skonczyc z maxem,tak sobie siedzialem i wpadlem na pomysl.Z gory dziekuje za pomoc.Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tronki5 Napisano 18 Luty 2005 Autor Share Napisano 18 Luty 2005 Doszedlem do tego,ze blad ten eliminuje przynajmniej czesciowo dodanie wiekszej ilosci segmentow... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 18 Luty 2005 Share Napisano 18 Luty 2005 z tego co widać , to nie tworzy polygonów wewnatrz tych dziur, mozesz je resznie dodac w edit poly, albo tak jak pisałeś do edit poly, poustawiac werteksy, aby przypominało to twoja dziure (4 albo 6 wertwesów powinno wystarczyc) tworzysz odpowiednie smothing groups i dajesz subdivions surface z zaznaczona opcja separete by smothing groups, albo zostaw to takie troche kanciate i szanuj poly, cgyba, ze wiatraczek bedzie na pierwszym planie lub dobrze widoczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi