Gość ozo Napisano 24 Luty 2005 Napisano 24 Luty 2005 Mam problem z szyją w bipedzie, a mianowicie, nieprzeciętnie deformuje mi głowe , nie ma mowy by obrucić głowe a szyje nie, bo od razu szczenka zostaje na miejscu a reszta sie obraca. W phisyque wyłanczam "deformanble" dla kości szyi a ona dalej swoje. Czy coś da sie jakoś temu zaradzić? Z góry dzięki
sbx Napisano 24 Luty 2005 Napisano 24 Luty 2005 Help -> Tutorials -> Character Animation -> Advanced Physique -> Adjusting Vertex Assignments
Gość ozo Napisano 24 Luty 2005 Napisano 24 Luty 2005 modyfikacja na poziomie vertexów w Physique nic nie daj, dalej sie robią jaja. Szyja w niewyjasniony sposób wpływa na vertexy Physique, nawet jeżeli mają one wagę dla szyi ustawiona na 0 !!!!
Reanimator Napisano 24 Luty 2005 Napisano 24 Luty 2005 Wiec moze cos innego na nie wplywa po prostu? Swoja droga nie wiem po co uzywac czegos takiego jak Physique. Toz to stare i beznadziejne.
Hatred Napisano 24 Luty 2005 Napisano 24 Luty 2005 Facil a co jest nowe, no bo ja sie niezam :) a jak widze jak Ozo sie meczy to az sam chce znac rozwiazanie tego problemu
Gość ozo Napisano 25 Luty 2005 Napisano 25 Luty 2005 nic nie wpływa właśnie, tylko nie da sie wyłączyć Deformable kości szyi. Czy ktoś ma pojęcie co z tym można zrobić?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się