Napisano 24 Luty 200520 l Mam problem z szyją w bipedzie, a mianowicie, nieprzeciętnie deformuje mi głowe , nie ma mowy by obrucić głowe a szyje nie, bo od razu szczenka zostaje na miejscu a reszta sie obraca. W phisyque wyłanczam "deformanble" dla kości szyi a ona dalej swoje. Czy coś da sie jakoś temu zaradzić? Z góry dzięki
Napisano 24 Luty 200520 l Help -> Tutorials -> Character Animation -> Advanced Physique -> Adjusting Vertex Assignments
Napisano 24 Luty 200520 l modyfikacja na poziomie vertexów w Physique nic nie daj, dalej sie robią jaja. Szyja w niewyjasniony sposób wpływa na vertexy Physique, nawet jeżeli mają one wagę dla szyi ustawiona na 0 !!!!
Napisano 24 Luty 200520 l Wiec moze cos innego na nie wplywa po prostu? Swoja droga nie wiem po co uzywac czegos takiego jak Physique. Toz to stare i beznadziejne.
Napisano 24 Luty 200520 l Facil a co jest nowe, no bo ja sie niezam :) a jak widze jak Ozo sie meczy to az sam chce znac rozwiazanie tego problemu
Napisano 25 Luty 200520 l nic nie wpływa właśnie, tylko nie da sie wyłączyć Deformable kości szyi. Czy ktoś ma pojęcie co z tym można zrobić?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto