Mizu Napisano 24 Luty 2005 Napisano 24 Luty 2005 czy ktokolwiek wie w jaki sposob graficy tworzący te gre teksturowali cieżarowki? http://18wheels.wz.cz/preview_en.php?noNum=8&max=35 Zrobiłem ostatnio model cieżarowki, mogłbym go oteksturowac w normalny sposob ale chiałbym sprobowac czegos nowego i oteksturowac go własnie w takim stylu jak w "18 WoS", nie wiem czy urzyli jakiejs specjalnej mapy diffuse lub Reflection, ale ich tekstura wygląda jak zwykły jednolity kolor z jakims dziwnym efektem... a prezentuje sie super czy ktokolwiek mogłby mi powiedziec jak wykonać taka teksture? Dzieki
AGmakonts Napisano 24 Luty 2005 Napisano 24 Luty 2005 nierozumiem zbytnio problemu to przecierz zwykła tekstura z mapą w kalale środowiska zrób teksturke, ustaw refleksy i jeśli to nie będzie do gry to jakas mapka hdri
Mizu Napisano 25 Luty 2005 Autor Napisano 25 Luty 2005 no własnie chciałbym wypalic cos takiego, ale mam z tym problem, gdy juz ustawie wszystko w opcjach render to texture i klikne zeby sie wypalało, to robi mi sie cos takiego jak "Automatic Flattening UVW" (czy jakos tak), i cała moje siatka z Unvrap UVW zamienia sie w jakaś breje. Jak to wyłaczyc zeby wypaliło mi teksture na podstawie wykonanej przezemnie siatki w Unvrap UVW?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się