Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

czy ktokolwiek wie w jaki sposob graficy tworzący te gre teksturowali cieżarowki?

 

http://18wheels.wz.cz/preview_en.php?noNum=8&max=35

 

Zrobiłem ostatnio model cieżarowki, mogłbym go oteksturowac w normalny sposob ale chiałbym sprobowac czegos nowego i oteksturowac go własnie w takim stylu jak w "18 WoS", nie wiem czy urzyli jakiejs specjalnej mapy diffuse lub Reflection, ale ich tekstura wygląda jak zwykły jednolity kolor z jakims dziwnym efektem... a prezentuje sie super

 

czy ktokolwiek mogłby mi powiedziec jak wykonać taka teksture?

 

Dzieki

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

nierozumiem zbytnio problemu to przecierz zwykła tekstura z mapą w kalale środowiska zrób teksturke, ustaw refleksy i jeśli to nie będzie do gry to jakas mapka hdri

Napisano

no własnie chciałbym wypalic cos takiego, ale mam z tym problem, gdy juz ustawie wszystko w opcjach render to texture i klikne zeby sie wypalało, to robi mi sie cos takiego jak "Automatic Flattening UVW" (czy jakos tak), i cała moje siatka z Unvrap UVW zamienia sie w jakaś breje. Jak to wyłaczyc zeby wypaliło mi teksture na podstawie wykonanej przezemnie siatki w Unvrap UVW?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności