Napisano 24 Luty 200520 l czy ktokolwiek wie w jaki sposob graficy tworzący te gre teksturowali cieżarowki? http://18wheels.wz.cz/preview_en.php?noNum=8&max=35 Zrobiłem ostatnio model cieżarowki, mogłbym go oteksturowac w normalny sposob ale chiałbym sprobowac czegos nowego i oteksturowac go własnie w takim stylu jak w "18 WoS", nie wiem czy urzyli jakiejs specjalnej mapy diffuse lub Reflection, ale ich tekstura wygląda jak zwykły jednolity kolor z jakims dziwnym efektem... a prezentuje sie super czy ktokolwiek mogłby mi powiedziec jak wykonać taka teksture? Dzieki
Napisano 24 Luty 200520 l nierozumiem zbytnio problemu to przecierz zwykła tekstura z mapą w kalale środowiska zrób teksturke, ustaw refleksy i jeśli to nie będzie do gry to jakas mapka hdri
Napisano 25 Luty 200520 l Autor no własnie chciałbym wypalic cos takiego, ale mam z tym problem, gdy juz ustawie wszystko w opcjach render to texture i klikne zeby sie wypalało, to robi mi sie cos takiego jak "Automatic Flattening UVW" (czy jakos tak), i cała moje siatka z Unvrap UVW zamienia sie w jakaś breje. Jak to wyłaczyc zeby wypaliło mi teksture na podstawie wykonanej przezemnie siatki w Unvrap UVW?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto