Jump to content

teksturowanie w stylu 18 WoS:PttM


Mizu
 Share

Recommended Posts

czy ktokolwiek wie w jaki sposob graficy tworzący te gre teksturowali cieżarowki?

 

http://18wheels.wz.cz/preview_en.php?noNum=8&max=35

 

Zrobiłem ostatnio model cieżarowki, mogłbym go oteksturowac w normalny sposob ale chiałbym sprobowac czegos nowego i oteksturowac go własnie w takim stylu jak w "18 WoS", nie wiem czy urzyli jakiejs specjalnej mapy diffuse lub Reflection, ale ich tekstura wygląda jak zwykły jednolity kolor z jakims dziwnym efektem... a prezentuje sie super

 

czy ktokolwiek mogłby mi powiedziec jak wykonać taka teksture?

 

Dzieki

Link to comment
Share on other sites

no własnie chciałbym wypalic cos takiego, ale mam z tym problem, gdy juz ustawie wszystko w opcjach render to texture i klikne zeby sie wypalało, to robi mi sie cos takiego jak "Automatic Flattening UVW" (czy jakos tak), i cała moje siatka z Unvrap UVW zamienia sie w jakaś breje. Jak to wyłaczyc zeby wypaliło mi teksture na podstawie wykonanej przezemnie siatki w Unvrap UVW?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy