Skocz do zawartości

obiekt 3d:]BATMOBIL[


Gość styczny

Rekomendowane odpowiedzi

Gość styczny

dopiero będzie batmobil jak sie wyśpie a teraz ide se zapalić i spać albo kawe pić łooooooooo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 29
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość styczny

to jest moje pierwsze auto które robie w 3d więc narazie sie bawie sam wiem że są tam błędy i wiem gdzie ale narazie dąże aby skończyć ten modej zgrubsza a puźniej będe sie bawił w detale i siatke z dokładnością do 0.001 mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość styczny

no jasne Batmana, Robina, Jakera, tą kocice, ale niewiem czy sie zmieści ten pingwin do auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość styczny

niestety niebęde kontynuował w najbliższym czasie tego modelu ale może kiedyś skończe albo zaczne od nowa i lepiej, wstawiam ostatni renderek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość styczny

Jednak zaczołem od nowa ale troche inaczej. Chciałbym zrobić ten pojazd z odpowiednią do tego ilością poly tak aby było widać staranne wykonane zaokrąglenia, jednak mam wachania co do nowych edge, niewiem czy terz te linie, które teraz zrobiłem są odpowiednie.Bardzo bym prosił o rady związane z tym co napisałem powyżej. Co do poprzedniego modelu stosowany był tam modyfikator meshsmooth a w tym modelu niechciał bym z niego korzystać lecz kształt będzie w miare podobny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość styczny

Widze że niemażadnych komentarzy... :[................

a i ktoś sie już pytał jak zrenderować vray'em żeby niebyło widać tego loga po lewej u góry

może ktoś podpowie ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość styczny

zrobiłem taki renderek i chodzi mi oto czemu te krawędzie są tak dziwnie wyglądają jedne takie ostre a drugie jak by ich niebyło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość styczny

już wiem o co chodziło (wygładzenie) mam kolejne pytanie jak prosto i szybko uporać sie z tymi krzywymi prostokątami (niechce aby były widocznie dzielone) na szybie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eee ale szybki jesteś(przystopuj)

1.material to zaznacz fajną zakładką z napisem 2-sided

2.pokazuj jak zrobisz wieksze postępy (prosze)

3.czy ten eee wylot na silnik to wyciałeś tube sposobem boolean?

4.ten pierwszy batmobil wyglądał chyba nieco innaczej

dobrza zaczęty model, Bruce.W był by dumny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze zacznij od jakichs prostszych modeli? przerob tutoriale, poznaj dokladnie poly-modeling a na pewno bedzie Ci latwiej, boje sie az prosic o siatke modelu :/, ale lepiej ja daj bo masz mase bledow...keep working :)

PS. temat pracy ciekawy

 

pzdr

 

EDIT: dopiero teraz widze siatke, sorx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w miejscu czerwonego koleczka siatka jest strasznie krzywa (chyba ze tak batmobil ma - nie wiem, przypuszczam ze tez ta krzywizne zauwazyles ;p), poza tym poczytaj o laczeniu vertexow oraz przygladnij sie topologii siatek modeli z tutoriali, bo powinienes u siebie kilka razy cut'em pociagnac

zobacz na http://www.3dtotal.com tutorial o modelowaniu Fiata 500, naprawde dobry, polecam (nie pierwszy raz na tym forum :))

 

pzdr

 

EDIT: sory za jakosc obrazka, ale mialem pod reka tylko Paint'a :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość styczny

ja mam zamiar zrobić troszke inny coś ala proste sportowe auto z silnikiem z samolotu,niechce zgapiać od innych ten batmobil musi sie wyróżniać ale puki co zerkne na pare tutków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności