Jump to content

Rigid Body: Max Reactor


Guest ozo
 Share

Recommended Posts

Mam problem z symulacją fizyki w reactorze, a dokładnie z płaszczem wojownika. Płaszcz jest na kościach, kości są połączone Hinge'lami, do siebie wzajemnie, zgodnie z hierarchią, oraz te pierwsze do górnego żebra, które ma być wyznacznikiem ruchu dla pozostałych kości płaszcza. Problem polega na tym, że reactor owszem symuluje fizyke płaszczowych kości, ale wogóle ma gdzieś to jak sie postać rusza, czyli wygląda to tak, ze wojownik swoje a płaszcz swoje. Wogóle nie podąża za górnym żebrem, tylko wisi tak jak wisiał w pierwszej klatce. Już w helpie maxa nic nie moge na ten temat znaleźć, wogóle jak reactorowi kazać brać pod uwage animacje która jest sama w sobie już w maxie na kluczach? jakoś nie moge tego rozkminić. Prosze o pomoc, może ktoś coś wie na ten temat? Tymczasem biore sie za ręczne animowanie kości tego płaszcza, ehh.

Link to comment
Share on other sites

Tylko właśnie o to chodzi, że to musi być na kościach. Da sie to wogóle zrobić? kurcze jakoś mi sie nie chce wieżyć by sie na kościach nie dało.

Link to comment
Share on other sites

Help -> Tutorials -> Using reactor and Flex for Simulation -> Rag Doll Tutorial

 

moze latwiej i szybciej ten plaszcz zanimujesz lecz moim zdaniem tym sposobem gorsze efekty uzyskasz niz animujac to recznie, kiedys mialem podobny problem i ostatecznie zrezygnowalem z reactora

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy