Napisano 30 Maj 200222 l jak uzyskac w vrayu realistycznie wygladajace szklo i chromowana powierzchnie ?? moze macie jakies tutki Pozdrawiam:cool:
Napisano 3 Czerwiec 200222 l no cóż poeksperymentowałem i doszedłem do pewnych ustawień ale powiem Ci że czas oczekiwania jest dość... no reszte to sam sobie dopowiedz, mozę jest jakiś inny sposób, ale jak na razie nie wpadłem na niego, jak zajżę do materiału to podeślę parametry ;)
Napisano 30 Czerwiec 200222 l Wlasnie wczoraj uruchomolem poraz pierwszy vray\'a i bardzo mi sie spodobal. Zwlaszcza to, ze z predkoscia swiatla liczy GI. Niestety nie mam zielonego pojecia jak uzyskac jakiekolwiek szklo?! Po prostu mapa raytracingowa nie dziala, a na standardowej szkla nie da sie ustawic. Pozostaje jeszcze material vray\'a ale na nim okompletnie sie nie znam. Pomozecie;)
Napisano 9 Lipiec 200222 l Ludziska, przecież to proste! Zamiast Raytrace używaj VRayMap, to uzyskasz odbicia piękne niczym blondynka z dużymi piersiami. Zamiast ustawiać odbicia spinem obok nazwy mapy (0-100), w ustawiniach VRayMap ustawiasz kolor reflection na biały. Jak pokombinujesz odpowiednio z parametrem Refraction to będziesz miał szkło. I to cała filozofia. A VRay Material to już wyższa szkoła jazdy, ale też proste jak cholera, więc bierzcie się do roboty i kombinujcie bo VRay jest piękny i wszystko w nim można zrobić bardzo łatwo.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto