Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Dobrym sposobem na początek jest stworzenie kilku kopii twojego modelu twarzy, następnie zróżnicowanie tych kopii względem siebie, tak aby jedna miała otwarte usta, druga zmarszczone brwii, trzecia zamknięte oczy, itp. I na końcu podbięcie tych kopii jako morf targety pod obiekt główny. Dzięki temu będziesz mógł miękko przechodzić z jednego wyrazu twarzy, w drugi oraz łączyć cele... więć kombinacja typu postać ze zmarszczonymi brwiami plus otwartymi ustami nie stanowi problemu. Poczytaj trochę o modyfikatorze Morpher, a wszystko stanie się jasne.

Inną techniką jest ustawienie szkieletu na kościach... ale to zostawmy sobie na później :D

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności