Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Nastepna glowa. Tym razem mam wiecej czasu, wiecej zapalu i chce zrobic cos ladnego. Przede mna jeszcze dluga lekcja topologi, ale juz nie jest zle.

 

Na szczescie tekstury zakryja drobne bledy w siatce.

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hmm ... ucho jest jak od shreka :) najlepszy sposob na robienie glowy to ze zdjec lub patrzac sie w lusterko wtedy jest wieksze prawdopodobienstwo ze zachowasz proporcje bo tutaj dosc krucho z tym

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Wezcie pomalujcie jakimis kredkami po tym obrazku co powinno byc wieksze/mniejsze, ogoly malo mi mowia a jak patrze na ten obrazek juz ktoras godzine to widze nic ;]

Napisano

Co do jajpwatej glowy to nie jestesem do konca pewien bo z tej perspektywy moze mi sie to wydawac :)

Napisano
  • Autor

To w sumie nie jest najnowsza wersja, bo po zaaplikowaniu jednego modyfikatora wyglada lepiej o wiele ale chce sie dowiedziec co jeszcze mozna zmienic.

Odpalilem ornatrixa dla max6 pod maxem 5 no i sypie sie jak holera ;] Wlosow wogole nie renderuje nie wiem co zrobic zeby dalo rade.

Napisano
  • Autor

Nie mam mozliwosci, dopiero za tydzien bede mogl pokazac. Ale pominawszy ten fakt powiedzcie mi ktore elementy w bryle sprawiaja, ze nie wyglada ona jak glowa czlowieka? Mam zamiar ja pozniej optymalizowac i podrasowac w ZBrushu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności