Napisano 4 Marzec 200520 l Nastepna glowa. Tym razem mam wiecej czasu, wiecej zapalu i chce zrobic cos ladnego. Przede mna jeszcze dluga lekcja topologi, ale juz nie jest zle. Na szczescie tekstury zakryja drobne bledy w siatce.
Napisano 5 Marzec 200520 l Hmm ... ucho jest jak od shreka :) najlepszy sposob na robienie glowy to ze zdjec lub patrzac sie w lusterko wtedy jest wieksze prawdopodobienstwo ze zachowasz proporcje bo tutaj dosc krucho z tym Pozdrawiam
Napisano 5 Marzec 200520 l Autor Wezcie pomalujcie jakimis kredkami po tym obrazku co powinno byc wieksze/mniejsze, ogoly malo mi mowia a jak patrze na ten obrazek juz ktoras godzine to widze nic ;]
Napisano 6 Marzec 200520 l Co do jajpwatej glowy to nie jestesem do konca pewien bo z tej perspektywy moze mi sie to wydawac :)
Napisano 11 Marzec 200520 l Autor To w sumie nie jest najnowsza wersja, bo po zaaplikowaniu jednego modyfikatora wyglada lepiej o wiele ale chce sie dowiedziec co jeszcze mozna zmienic. Odpalilem ornatrixa dla max6 pod maxem 5 no i sypie sie jak holera ;] Wlosow wogole nie renderuje nie wiem co zrobic zeby dalo rade.
Napisano 11 Marzec 200520 l Autor Nie mam mozliwosci, dopiero za tydzien bede mogl pokazac. Ale pominawszy ten fakt powiedzcie mi ktore elementy w bryle sprawiaja, ze nie wyglada ona jak glowa czlowieka? Mam zamiar ja pozniej optymalizowac i podrasowac w ZBrushu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto