Jump to content

Modelowanie czołgu - meshsmooth - babole :|


MagnuM
 Share

Recommended Posts

Witam. Zacząłem modelować tutorial, w którym to opisane jest jak zrobić czołg. Problem pojawił się, kiedy musiałem dodać do objektu modyfikator meshsmooth. U dołu objektu widać tak jakby ciemne zabarwienie, nie wiem czemu (tak jak na załączniku), dodatkowo widać w niektórych miejscach okrutne trójkąty. Chciałbym uzyskać efekt tak jak na tym: http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs132/images/2.jpg zdjęciu, ale nie wiem jak to zrobić :/

 

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

pewnie nie dales zadnego interations ...

 

w mesh smooth daj interations na 1-2 i sposob smoothowania zamiast Nurms daj na classic

 

w tamtym tutorialu wersja maxa byla troche starsza niz zapewne posiadasz ... i sposob smoothowania tez sie zmienil ...

Link to comment
Share on other sites

jak dla mnie to musisz siatkę zagęścić przu edgeach prze meshsmoothem

- sam spróbuj- daj tessalate 2 krotnie i meshsmooth - efekt będzie żyleta.

Ale dal finalnego efektu nie dawaj tessalate bo to marnowanie faceów, zrób to ręcznie chamferując edge.

 

Edit - po przeczytaniu postu Marcina.

Literations owszem !!! Ale i tak należy siatkę przy edgeach zagęścić.

Mesh smooth daj classic ale z literations 1 - nie więcej, jak przy 1 będzie coś nie tak to pracuj nad siatką przed smoothem.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy