Jump to content

lokalny uklad odniesienia


kyoq
 Share

Recommended Posts

hej,

 

planuje zrobic animacje glowy, wprowadzic miesnie do twarzy (glowny obiekt), miesnie bede sterowal suwakami, w jaki sposob moge stworzyc lokalny uklad odniesienia, tak aby przy ruchach glowa osie XYZ (miesni) sie nie mieszlay ? moze ma ktos jakis przyklad

 

thx

Link to comment
Share on other sites

Najlepiej prosilbym o jakis przyklad bo za cholere nie moge uzyskac pozadanego efektu

 

tzn. chcialbym obracac/przesuwac obiekt "matka" => lokalne osie tego obiektu XYZ tez sie obracaja i obiekt "dziecko" pracuje na nich (maxscript sie odwoluje do lokalnego ukladu)

 

thx

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy