Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

hej,

 

planuje zrobic animacje glowy, wprowadzic miesnie do twarzy (glowny obiekt), miesnie bede sterowal suwakami, w jaki sposob moge stworzyc lokalny uklad odniesienia, tak aby przy ruchach glowa osie XYZ (miesni) sie nie mieszlay ? moze ma ktos jakis przyklad

 

thx

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Mozesz wykorzystac konstrukcje in coordsys. Przykladowo:

in coordsys glowa_obj
(
--tutaj poruszasz miesniami i wszystkie opercje beda sie odbywaly w
--lokalnym ukladzie wspolrzednych obiektu glowa_obj
)

Napisano

Najlepiej prosilbym o jakis przyklad bo za cholere nie moge uzyskac pozadanego efektu

 

tzn. chcialbym obracac/przesuwac obiekt "matka" => lokalne osie tego obiektu XYZ tez sie obracaja i obiekt "dziecko" pracuje na nich (maxscript sie odwoluje do lokalnego ukladu)

 

thx

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności