Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

oo czarne oczy ;]

 

tak wlasnie ... mozna o tym piosenke napisac a mi wcale nie jes tdo smiechu ..

 

modelowalem w rhino (swietnie sie modeluje arch i swietny export do dwg)

 

ale ... nie wiadomo czemu i jak bym sie nie staral caly czas w jest w tym samym miejscu czarny polygon ktorego znaczenia nie potrafie wyjasnic ... (wtf?)

 

flip nie dziala , normals nic nie daje ... jak tworze nowy to jest to samo ...

 

chcialem dzis zrobic model na light contest ale nie moge ;]

 

ponizej zalaczam screena i plik z dwg ... (importowac - Rescale : meters)

 

kto to rozwiaze ma browara na DTM ;]

 

-edit-

 

przy renderingu w vrayu z samym skylightem ten wlasnie polygon jest o wiele ciemniejszy (nie czarny) od pozostalych ... wiec nie jest to wina wyswietlania go w viewporcie

 

-edit2-

 

nawet modelowalem to od podstaw w maxie to i tak jest tam ten pier@#$^ czarny polygon :> komputer mnie nie lubi ...

  • Odpowiedzi 18
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

importuje ok

a na DTM nie bywam ;)

 

importowalem w metrach ale sprobuj w inny jednostkach bo w metrach cos sie z widokiem wali (przycina model)

Napisano
  • Autor

maaaamaaaa

 

dziecko.jpg

 

to nie fair ... przelaczylem na openGL i to samo ...

 

mozesz wyexportowac to od siebie i dac w zipie ?

 

-- edit---

 

dobra dostalem (Peter szybki jest;])

Napisano

dodam tylko że u mnie też czysto. i viewport i render :)

 

ja importowałem przez autocad drawing. tego drugiego nie mam cokolwiek to jest ;)

 

przy scence z max'a 7 odpadam wiec tu moj udzial sie konczy ;)

Napisano
  • Autor

hmm ja zawsze importowalem przez Autocad Drawing a wy pewnie przez Legacy autocad a wtedy krzaki i niepotrzebne edgy sie robią ... :>

 

ale problem nadal aktualny ... CZEMU :> tak na przyszlosc ...

 

cenie sobie czystosc siatki ... :>

 

dobra dodaje jeszcze scene w maxie ... ma ktos maxa 7 :> ... moze to tu lezy problem ...

 

daje bo nawet przy imporcie przez Legacy cad jest jeszcze to czarne gó@#o

Napisano

niepotrzebne edge to sie zrobily w modelu kuchni co dawales na forum. przy normalnym imporcie nigdy ich nie mialem a tak przy illustrate wyskakiwala masa przekatnych...fujjj

Napisano
  • Autor

obojetnie jak bym nie wyexportowal , jak bym nie importowal , w jakiej kolwiek skali zawsze jest tam ten polygon ...

 

ja juz nie mam sil

 

moze nie chodzi o to zeby ten konkretny model sie udalo w jakis sposob rozgromic tylko o wyjasnienie samej isttoty tego czarnego gowna ...

Napisano

fakty sa takie, ze pojawiło się tylko u ciebie wiec trzeba ustalić, czym się różnisz :>

 

AMD... hmm u mnie Athlon64 i jakoś poszło ;)

 

a możesz jeszcze np. wystawić 3ds'a takiego 'uszkodzonego' modelu? chciałbym po prostu dostać u siebie wersje z bledem zeby moc sie przyjrzec, pokombinowac co sie tam dzieje.

Napisano
  • Autor

mozecie jeszcze zobaczyc z STL check ?

przy open edges wywala mi 5 błędów ...

 

nie sadze ze to wina procka :>

Napisano
  • Autor

stawka wzrosla o 2 piwa na DTM :>

 

czy znajdzie sie wybawiciel ? ;]

 

przeszukalem helpa maxa .. nic ...

Napisano

Moge sie bardzo mylić ale też miałem kiedyś ten sam problem.

Pomoglo zaznaczenie wszystkich poligonow i wylaczenie wygladzania w Smoothing Groups (nie jestem teraz w domu wiec moge sie mylic co do nazwy).Jak wroce to napisze cos wiecej.

Byc moze wcale nie to jest przyczyna.

Napisano

Hmm chciałem coś pokombinowac, ale nie widze problemu :/ Dolaczam rzut,dal bym tez scene z maxa,ale nie wiem jak la dolaczyc ;)

Napisano
  • Autor

ja juz poprostu nie ma do tego sil ...

 

co bym nie robil to i tak jest to samo ...

 

no coz ... bede dalej to modelowal w rhino ... w razie czego poprosze kogos o zapis w maxie ...

 

ale mam nadzieje ze ktos wyjasni pochodzenie tego zjawiska ;]

Napisano

u mnie w wipie o pokoju tez mozna zauwazyc takie blredy na szafie, mi sie wydawalo ze za bardzo polygony okroilem, sprawdz czy nie masz tam np 20kata

Napisano
  • Autor

uwaga ...

 

teraz bede pisal najglupszy post w moim zyciu :>

 

co sie okazalo ;]

 

jak zawsze instaluje na nowo maxa to musze miec swoj startup ... czyli w standardzie mam wlaczone default lightning na 2 lights dla perspective ...

 

problem byl strasznie glupi ... ano wystarczylo przelaczyc z 2 lights na 1 w opcjach persective ...

 

problem wydawal mi sie powazny bo podczas renderu mialem problem z tym polygonem , bo objawial mi sie jako o wiele ciemniejszy od innych ... co sie okazalo ? tak wlasnie .. w vrayu poza włączeniem indirecta i skylighta nie zrobilem nic na czas testow ... NAWET nie odznaczylem default lights w global switches ;]

 

juz czuje te zgniecione kartki lecace w moja strone ;] te smiechy i pochichotania ;]

 

e tam ... zdaza sie :D ... jak sie uda to i tak postawie piwsko ... w koncu 1.30 w nocy a tyle postow polecialo jak by sie obudzili specjalnie dla teog problemu ;]

 

ok dziekuje za wszelka pomoc ;]

 

tobie tez Seartr ;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.