Napisano 15 Marzec 200519 l Poczytaj tutoriale o szkle (np. na stronie głownej) i podobnie zrób plastik. Napewno Opacity to niedobry pomysł. Takie pudełko odbija światło, więc raczej raytrace. A to pudełko znacznie lepiej by wyglądało pęknięte, a płytka porysowana i złamana. I hate Microsoft!!!
Napisano 16 Marzec 200519 l ehh chłopaki, no cowy przecie można dać tylkko architektural/glass(albo co innego) i zrenderować to G... w mental reyu ps.dlaczego tu wszyscy mają mentala głęboko tam, hmmm?
Napisano 16 Marzec 200519 l dlaczego tu wszyscy mają mentala głęboko Nie sądze, żeby wszyscy... Ja chętnie korzystam z mentala (od czasu obejrzenia mental4ever)
Napisano 17 Marzec 200519 l chyba za ostre zbiegi - wydaje mi sie to troche nienaturalnie wygladać ta czern zrobila fajny kontrast ale forma jest nieczytelna, sprobuj moze troche dynamiki w wrpowadzic obracajac troche pudelko (tak zeby słoje nie byly rownolegle do scian pudelka) pozdrawiam shi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto