Lumpy Napisano 15 Marzec 2005 Napisano 15 Marzec 2005 Poczytaj tutoriale o szkle (np. na stronie głownej) i podobnie zrób plastik. Napewno Opacity to niedobry pomysł. Takie pudełko odbija światło, więc raczej raytrace. A to pudełko znacznie lepiej by wyglądało pęknięte, a płytka porysowana i złamana. I hate Microsoft!!!
misiold Napisano 16 Marzec 2005 Napisano 16 Marzec 2005 ehh chłopaki, no cowy przecie można dać tylkko architektural/glass(albo co innego) i zrenderować to G... w mental reyu ps.dlaczego tu wszyscy mają mentala głęboko tam, hmmm?
Lumpy Napisano 16 Marzec 2005 Napisano 16 Marzec 2005 dlaczego tu wszyscy mają mentala głęboko Nie sądze, żeby wszyscy... Ja chętnie korzystam z mentala (od czasu obejrzenia mental4ever)
shi Napisano 17 Marzec 2005 Napisano 17 Marzec 2005 chyba za ostre zbiegi - wydaje mi sie to troche nienaturalnie wygladać ta czern zrobila fajny kontrast ale forma jest nieczytelna, sprobuj moze troche dynamiki w wrpowadzic obracajac troche pudelko (tak zeby słoje nie byly rownolegle do scian pudelka) pozdrawiam shi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się