curka Napisano 19 Marzec 2005 Napisano 19 Marzec 2005 witam serdecznie. mam takie pytanie: czy znacie moze jakies dobre zrodla na temat wizualizacji architektonicznych? chodzi mi o teoretyczne podstawy, moze troche historii...cos co moglabym wykorzystac w pracy teoretycznej dotyczacej wizualizacji wlasnie. moze znacie jakies ciekawe stronki albo ksiazki...? bede wdzieczna za pomoc :] pozdrawiam
siwy Napisano 20 Marzec 2005 Napisano 20 Marzec 2005 Znam jedno dobre zrodlo: http://www.max3d.pl Pogrzeb w necie.
siwy Napisano 26 Marzec 2005 Napisano 26 Marzec 2005 Widziałem kiedyś książkę wydaną po angielsku o grafice 3d. Mój profesor od k.w.p. mówił że jest to biblia grafika 3d. Było tam o początkach w 3d grafice - prymitywne modele na sprzęcie z lat 80 tych, było tam troche historii i bardzo dużo teorii. Nie pamiętyam tytułu, ale nie był zbyt zawiły i na pewno miał słowo 3d. Jest troche takich książek w czytelniach, zwłaszcza akademickich. Poszukaj tam. Powodzenia
polka dot Napisano 26 Marzec 2005 Napisano 26 Marzec 2005 chodzi Ci o sprawy techniczne takie jak robienie z projektow architekta czy bardziej vizualizacja w znaczeniu foto-rendera?
kurt_hectic Napisano 27 Marzec 2005 Napisano 27 Marzec 2005 curka - hehe usmialem sie (avatar+ nick), a co o pytania, to ....hmmmmm, hmmmmm , mmmmm : wiesz.... jak ja cwiczylem arch to : wrizlem katalok IKEA : masz tam 350 stron z meblami i pomieszczeczeniami, ktore same w sobie wygladaja jak 3D, wiecie,.... zupelnie nie w polskim stylu, ... fajnie mi sie z nim pracowalo , i mysle , ze to jest rozwiazanie bo. ( uwaga, zlota mysl:) : PRAKTYKA CZYNI MISTRZA , > a w przypadku 3d , TYLKO i wylacznie praktyka!
Wielka_Siostra Napisano 27 Marzec 2005 Napisano 27 Marzec 2005 Katalog IKEA - niezły pomysł, zwłaszcza że mebelki proste do wymodelowania;-) Ja polecałabym także nabyć książkę "podręcznik projektowania architektoniczno-budowlanego" Neuferta. Znajdziesz tam wymiary wszelkich sprzętów, ogólnie podstawy ergonomii (choć to tylko jeden z rozdziałów, bo to cegła straszna;-). W wizkach proporcje są bardzo ważne, do tego dobre oswietlenie no i oczywiście jakiś renderer różny od scanline`a;-).
curka Napisano 28 Marzec 2005 Autor Napisano 28 Marzec 2005 dzieki dzieki ale zupelnie nie chodzi mi o praktyke (chociaz wiem ze cwiczenie czyni mistrza i tego zamierzam sie trzymac ;)) musze napisac jeden rozdzial mojej pracy dyplomowej tak teoretycznie o wizualizacji architektonicznej - po co, dlaczego, dla kogo, jak, od kiedy i takietam bzdety, poniewaz ma to zwiazek z czescia praktyczna.rozumiecie. no ale dzieki.jakos sobie poradze.w koncu duza jestem ;) pozdrawiam architektow ;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się