kurt_hectic Napisano 19 Marzec 2005 Napisano 19 Marzec 2005 witam, oto moj problem: stosuje 2 sposoby do tworzenia textur do gier : 1szy> np, mam sciane ... robie texture jednej strony i nakladam ja na obie strony sciany jednoczesnie, dzieki czemu w texturze jest tylko 1 strona , 2 razy wiekrza! - wiecie...mniej rozmazana... 2gi> render to texture... ale tu kazdy element siaki modelu musi miec wlasne miejscne.... np. po 1 stronie sciany jest swiatlo, po 2giej cien - jak je naloze na siebie ( jak powyzej w 1szy>) to mi sie nie obliczy rzecz jasna... - resumujac - che nakladac czesci sciany na siebie(aby byly mniej rozmazane, jak w 1szy>), i jednoczesnie che je renderowac do textury... - jak to zrobic >? - JAK KTOS WIE TO JEST GENJALNY !...pleas podziecie sie wiedza! :::
_michal Napisano 19 Marzec 2005 Napisano 19 Marzec 2005 Na szybko: możesz zamapować obiekt z overlayami, potem odłączasz wszystkie ścianki które są zduplikowane na ufałkach (detach), ale zostaw je w scenie, potem dla tego co zostało robisz render to texture i attach z powrotem to co zdetachowałeś. Powinno zadziałać. ALE. To nie zadziała jeżeli chcesz jedną stronę obiektu mieć oświetloną, a drugą nie. Mam nadzieję że pomogłem.
kurt_hectic Napisano 20 Marzec 2005 Autor Napisano 20 Marzec 2005 no, tez na to wpadlem, i to chyba optymalna rzecz jaka mozna tu zrobic,,,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się