Napisano 19 Marzec 200519 l witam, oto moj problem: stosuje 2 sposoby do tworzenia textur do gier : 1szy> np, mam sciane ... robie texture jednej strony i nakladam ja na obie strony sciany jednoczesnie, dzieki czemu w texturze jest tylko 1 strona , 2 razy wiekrza! - wiecie...mniej rozmazana... 2gi> render to texture... ale tu kazdy element siaki modelu musi miec wlasne miejscne.... np. po 1 stronie sciany jest swiatlo, po 2giej cien - jak je naloze na siebie ( jak powyzej w 1szy>) to mi sie nie obliczy rzecz jasna... - resumujac - che nakladac czesci sciany na siebie(aby byly mniej rozmazane, jak w 1szy>), i jednoczesnie che je renderowac do textury... - jak to zrobic >? - JAK KTOS WIE TO JEST GENJALNY !...pleas podziecie sie wiedza! :::
Napisano 19 Marzec 200519 l Na szybko: możesz zamapować obiekt z overlayami, potem odłączasz wszystkie ścianki które są zduplikowane na ufałkach (detach), ale zostaw je w scenie, potem dla tego co zostało robisz render to texture i attach z powrotem to co zdetachowałeś. Powinno zadziałać. ALE. To nie zadziała jeżeli chcesz jedną stronę obiektu mieć oświetloną, a drugą nie. Mam nadzieję że pomogłem.
Napisano 20 Marzec 200519 l Autor no, tez na to wpadlem, i to chyba optymalna rzecz jaka mozna tu zrobic,,,
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto