Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam,

 

oto moj problem:

stosuje 2 sposoby do tworzenia textur do gier :

 

1szy> np, mam sciane ... robie texture jednej strony i nakladam ja na obie strony sciany jednoczesnie, dzieki czemu w texturze jest tylko 1 strona , 2 razy wiekrza! - wiecie...mniej rozmazana...

 

2gi> render to texture... ale tu kazdy element siaki modelu musi miec wlasne miejscne.... np. po 1 stronie sciany jest swiatlo, po 2giej cien - jak je naloze na siebie ( jak powyzej w 1szy>) to mi sie nie obliczy rzecz jasna...

- resumujac - che nakladac czesci sciany na siebie(aby byly mniej rozmazane, jak w 1szy>), i jednoczesnie che je renderowac do textury... - jak to zrobic >? - JAK KTOS WIE TO JEST GENJALNY !...pleas podziecie sie wiedza! :::

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 890
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Na szybko: możesz zamapować obiekt z overlayami, potem odłączasz wszystkie ścianki które są zduplikowane na ufałkach (detach), ale zostaw je w scenie, potem dla tego co zostało robisz render to texture i attach z powrotem to co zdetachowałeś.

 

Powinno zadziałać.

 

ALE. To nie zadziała jeżeli chcesz jedną stronę obiektu mieć oświetloną, a drugą nie.

 

Mam nadzieję że pomogłem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności