Napisano 21 Marzec 200519 l Witam Kto jest tak dobry i wyeksportowalby mi pliczek z maxa do formatu .obj?? Chcialbym popracowac nad modelem w nim zawartym ale nie mam maxa bo sie przesiadlem na XSI. Jezeli ktos bylby tak dobry to niech poda maila to wysle pliczek (ok. 350kb). Z gory dziekuje. Edit: Zapomnialem dodac. Plik byl ostatnio zapisany w maxie 7.
Napisano 21 Marzec 200519 l Autor no dobra znalazlem ale sa dwa ale: 1. jest on pluginem do maxa 6 2. jest on pluginem do maxa. Jak juz wspomnialem nie mam maxa.
Napisano 21 Marzec 200519 l lepiej do FBX bo inaczej to bedzie sieczka i sciagnij sobie addonsa do XSI do importowania Fbx z alias.com
Napisano 21 Marzec 200519 l Autor Wielkie dzieki RK:) Jestes boski:) Jeszcze takie jedno pytanie male. Jak ty to zrobiles ze 2,5mb scisnales do 0,6mb?? Bzyku: Tobie tez wielkie dzieki za tego fbx:) Miales racje z ta kaszana w obj:)
Napisano 22 Marzec 200519 l Rar z zastosowanym najwyższym algorytmem kompresji zamiast standardowego. Powodzenia z projektem.
Napisano 22 Marzec 200519 l pytanie w sumie zwiazane: czy tylko mi ten plugin maxowy do konwersji obj wypluwa bledne koordynaty mapowania?
Napisano 22 Marzec 200519 l Nie do końca wiem o jakim pluginie mowa- MAX7 miał eksport do obj w instalce (przynajmniej tak ja go dostałem), eksportuje obj z koordynatami mapowania plus plikiem *.mtl (materiałami, przynajmniej w teorii, bo różne programy różnie te mtl traktują).
Napisano 22 Marzec 200519 l RK ten exporter obj ktory jest w maxie 7 to zwykly exporter importer darmowy ktory zostal dolaczony do zestawu podobnie jak mesh toolsy ;) dyskretni maja metode jak kiepscy ;) "co zrobic zeby sie nie narobic" btw. jezeli chodzi o export do takich programow jak zbrush radze nie wlaczac kompresji wewnetrznej w exporterze :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto