nosal Napisano 8 Maj 2003 Napisano 8 Maj 2003 Czy powie mi ktos czym rozni sie modelowanie obiektu przekonwertowanego do Poly od obiektu typu Mesh ??? i jak mozna znalesc tutka na ten tema to tez bym byl wdzieczny. Aha i jakie ono ma zastosowanie.
robczan Napisano 8 Maj 2003 Napisano 8 Maj 2003 EM to powierzchnia, ktora nie wymaga zadnego konwertowania przez MAXa, bo jest juz z trojkatow, ktore sa widoczne. w EM kazda powierzchnia musi sie skladac z trojkatow. Natomiast EP to powierzchnia, ktora moze sie skladac z dowolnych wielobokow, lecz ona takze sklada sie z trojkatow, ktorych nie widac.
robczan Napisano 8 Maj 2003 Napisano 8 Maj 2003 aha, jeszcze zastosowanie. editable mesz sie przewaznie stosuje, gdy tworzymy obiekt zbudowany stosunkowo z malej ilosci trojkatow (na przyklad na potrzeby gier) czyli low-poly modeling. a editable poly stosuje sie gdy modelujemy obiekty \"organiczne\" czyli sbudowane z bardzo duzej ilosci polygonow (czesto po zastosowaniu MeshSmooth.)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się