Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czy powie mi ktos czym rozni sie modelowanie obiektu przekonwertowanego do Poly od obiektu typu Mesh ??? i jak mozna znalesc tutka na ten tema to tez bym byl wdzieczny.

Aha i jakie ono ma zastosowanie.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

EM to powierzchnia, ktora nie wymaga zadnego konwertowania przez MAXa, bo jest juz z trojkatow, ktore sa widoczne. w EM kazda powierzchnia musi sie skladac z trojkatow.

Natomiast EP to powierzchnia, ktora moze sie skladac z dowolnych wielobokow, lecz ona takze sklada sie z trojkatow, ktorych nie widac.

Napisano

aha, jeszcze zastosowanie.

editable mesz sie przewaznie stosuje, gdy tworzymy obiekt zbudowany stosunkowo z malej ilosci trojkatow (na przyklad na potrzeby gier) czyli low-poly modeling.

a editable poly stosuje sie gdy modelujemy obiekty \"organiczne\" czyli sbudowane z bardzo duzej ilosci polygonow (czesto po zastosowaniu MeshSmooth.)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności