Napisano 8 Maj 200321 l Czy powie mi ktos czym rozni sie modelowanie obiektu przekonwertowanego do Poly od obiektu typu Mesh ??? i jak mozna znalesc tutka na ten tema to tez bym byl wdzieczny. Aha i jakie ono ma zastosowanie.
Napisano 8 Maj 200321 l EM to powierzchnia, ktora nie wymaga zadnego konwertowania przez MAXa, bo jest juz z trojkatow, ktore sa widoczne. w EM kazda powierzchnia musi sie skladac z trojkatow. Natomiast EP to powierzchnia, ktora moze sie skladac z dowolnych wielobokow, lecz ona takze sklada sie z trojkatow, ktorych nie widac.
Napisano 8 Maj 200321 l aha, jeszcze zastosowanie. editable mesz sie przewaznie stosuje, gdy tworzymy obiekt zbudowany stosunkowo z malej ilosci trojkatow (na przyklad na potrzeby gier) czyli low-poly modeling. a editable poly stosuje sie gdy modelujemy obiekty \"organiczne\" czyli sbudowane z bardzo duzej ilosci polygonow (czesto po zastosowaniu MeshSmooth.)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto