Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czy powie mi ktos czym rozni sie modelowanie obiektu przekonwertowanego do Poly od obiektu typu Mesh ??? i jak mozna znalesc tutka na ten tema to tez bym byl wdzieczny.

Aha i jakie ono ma zastosowanie.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

EM to powierzchnia, ktora nie wymaga zadnego konwertowania przez MAXa, bo jest juz z trojkatow, ktore sa widoczne. w EM kazda powierzchnia musi sie skladac z trojkatow.

Natomiast EP to powierzchnia, ktora moze sie skladac z dowolnych wielobokow, lecz ona takze sklada sie z trojkatow, ktorych nie widac.

Napisano

aha, jeszcze zastosowanie.

editable mesz sie przewaznie stosuje, gdy tworzymy obiekt zbudowany stosunkowo z malej ilosci trojkatow (na przyklad na potrzeby gier) czyli low-poly modeling.

a editable poly stosuje sie gdy modelujemy obiekty \"organiczne\" czyli sbudowane z bardzo duzej ilosci polygonow (czesto po zastosowaniu MeshSmooth.)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności