MohSETH Napisano 25 Marzec 2005 Share Napisano 25 Marzec 2005 Zrobilem juz wiele duperelek w Rhino ale zadnej za zadne skarby nie potrafilem pozadnie wyekspotowac do Maxa 7... mozecie mi powiedziec jak Wy to robicie? moze jakims zewnetrznym programem... POZDRAWIAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 25 Marzec 2005 Share Napisano 25 Marzec 2005 zewnetrznym ? ;] a po co zewnetrznym skoro masz miliony formatow exportowych ? stl , 3ds , dwg , iges , itp ... przejzyj formaty exportu rhino i formaty importu maxa ;] no i oczywiscie musisz pocsiczyc z exportowaniem zeby dobrac odpowiednie wartosci do odpowiednich modeli ;] np. domki gdzie nie ma zadnych zaokraglonych powieszchni i same kwadraty to exportuj dwg ... za to skaplikowane modele ja lubie exportowac do stl ... musisz sam sobie powybierac ... mozesz takze uzyc programu polytrans ... ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 25 Marzec 2005 Share Napisano 25 Marzec 2005 ja tam wiekszosc meshem czyli *.3ds ekspotrtuje czasami trzeba w maxie kilka rzeczy poflipowac i poweldowac ale generalnie wychodzi dobrze chocialz takowe meshe duzo ważą w maxie ^^ pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MohSETH Napisano 26 Marzec 2005 Autor Share Napisano 26 Marzec 2005 Dlaczego gdy exportuje do stl to max mi sie wiesza przy eksporcie i nie odpowiada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sickiziu Napisano 26 Marzec 2005 Share Napisano 26 Marzec 2005 a *.iges nie dobry? nurbsy wchodza i mozna regulowac poziom teselacji juz w maxie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bzyku Napisano 26 Marzec 2005 Share Napisano 26 Marzec 2005 1.no to wiadomo ze iges by byl najlepszy do importu o ile max by go dobrze przyjmowal a tak nie jest i tu zostaje Npower translator blizej zwany rhino2max ale tez czasami nie radzi sobie z importem mocno skomplikowanych elementów no chyba ze sie go specjalnie pomodyfikuje juz w rhino by ladnie i bez komplikacji byl dobrze odczytany a + piekna caglosc powierzchni bo jest renderowany jako nurbs - Jest platny. 2. .3ds daje rade czesty problem z zachowaniem ladnej ciaglosci pomiedzy surfami bo kazdy element jest osobno ale mozna poweldowac wertexy kiedys do maxa 4 i 5 byl znaczy jest importer 3dm (oczywiscie tylko mesh i to w wersji v2) ktory znosil ograniczenia .3ds ale niestety dla maxa 6 i 7 niema + nie trzeba zadnych pluginow - minus max ilosc facesów 65000 naszczescie rhino automatycznie rozdziela na inne obiekty i wystarczy z atachowac. 3. .STL format prawie ok tylko ze automatycznie welduje wszystkie wertexy i czesto w saitce jest kupa bugów - i + ciezko okreslic ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się