kosa21_ Napisano 28 Marzec 2005 Napisano 28 Marzec 2005 Witam. Mam dwa pytania dotyczące powierzchni Nurbs. Pierwsze: czy jest możliwe przycięcie jednej powierzchni drugą (powierzchnie sie przenikają). Jeżeli tak to jak to zrobić? Drugie: jak zwiększyć grubość powierzchni. Czy trzeba dorobić drugą i je połączyć czy istnieje szybszy sposób (powierzchnia ma byś ścianką o określonej grubości). Max 5. Dzięki za odpowiedzi.
AGmakonts Napisano 28 Marzec 2005 Napisano 28 Marzec 2005 NURBS w maxie to raczej nie jest genialne posuniecie proponuje Rhino a jeśli chcesz grubośc to chyba najprościej będzie pod koniec exportowac do poly i modyfikator Shell
kosa21_ Napisano 29 Marzec 2005 Autor Napisano 29 Marzec 2005 A gdzie jest ten modyfikator Shell? Coś muszę zaznaczyć, żeby się pojawił?
VGT Napisano 29 Marzec 2005 Napisano 29 Marzec 2005 modyfikator shell pojawił się dopiero w maxie 6.0 o ile się nie mylę.
Sickiziu Napisano 29 Marzec 2005 Napisano 29 Marzec 2005 ... i nie trzeba robic konwersji do poly zeby go uzyc(chocial czasem z nurbsami dziwnie sie zachowuje). a offset surf nie dziala? (z panelu nurbs)
kosa21_ Napisano 29 Marzec 2005 Autor Napisano 29 Marzec 2005 Ok, dzięki, z grubością surface sobie poradziłem. Zostal jeszcze pierwszy problem. Mam kształt zamknięty przez który przechodzi inny (nurbs surface) i chce pozbyć się tego co jest w srodku pierwszego kształtu. Jak to zrobić? I pytanie na marginesie: czy jest możliwość zamiany nurbs surface na bryłę?
Rekomendowane odpowiedzi