Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam, mam pytanie jak wedlug was najlepiej zamodelowac ta postac..model nie musi byc zbyt skomplikowany gdyz animacja taka bedzie:) ale nie model.. wiec probowalem na Editable Poly i z wlaczonymi NURBSAMI ale zaczelo sie paprac i stwierdzilem ze chyba niezbyt sie na tym znam (pierwszy raz modeluje takiego ludka) wiec zalaczam obrazek i prosze o opinie .. zalezy mi na tym zeby podlaczyc do niego riga i animowac bez przeklaman ( ludek bedzie tanczyl podnosil przedmioty itp..)

P.S i jeszcze druga sprawa :) jak zrobic pozniej mimike dla takiej siatkowej postaci?? odlaczyc glowe Deatachem??? (np zeby mial maksymalnie rozszerzone oczy) pozdrawiam

  • Replies 2
  • Views 748
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

A wiec ta postac moze byc wymodelowana z obiektu np. sphare pozniej ja przeedytowac na poli i modelowac wydłuzac skalowac, ogolnie poly ma super funkcje.

Możez ją zrobić z box + meshsmooth i pobawić się modyfikatorem ffd. Dobry sposób to poly + meshsmooth i ew. zabawa soft selection

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy