XtronX Napisano 31 Marzec 2005 Napisano 31 Marzec 2005 Witam Posiadam 3dsmax7 i robie animacje postaci do gry, lecz biped ktory jest w nim nie posiada tyle funkcji co w XSI. Mam kilka pytan odnosnie Biped. 1.Czy da sie poruszac palcami (move) i czy da sie poruszyc koncem palca tak zeby inne czesci palca sledzily jego ruch? 2.Czy moge dodac pomocnicze obiekty, ktore umozliwia mi poruszanie reka za pomoca jednego obiektu? 3.Czy jest moze biped podobny do bipedu w XSI? Pozdrawiam Xtron
Tomek Kosiorek Napisano 31 Marzec 2005 Napisano 31 Marzec 2005 nie wiem za duzo na temat cs'a ale to co pokazujesz z XSI mozesz sobie sam zrobic
kurt_hectic Napisano 1 Kwiecień 2005 Napisano 1 Kwiecień 2005 ad 1.Czy da sie poruszac palcami (move) i , a po co >?? - jest tylko roate - i starczy.. ad 3.Czy jest moze biped podobny do bipedu w XSI? - oblookaj HUMAN IK! , ja robie animacjie tak: footstepsy robie w bipecie, potem podpinalm human IH i w nim dorabiam detale i reszte animacji...
sbx Napisano 6 Kwiecień 2005 Napisano 6 Kwiecień 2005 1. dolanczasz dodatkowa kosci do palca ktorym chcesz poruszac, ruszajac ja move bedziesz obracal tym palcem (niezapomnij zaznaczyc "Bone On" w "Bone Tools') 2. do kosci "Hand" w pozition list dodtaj kotroler np. Expression ktory bedzie zczytywal pozycje obiektu ktorym chcesz poruszac dlonia 3. jest wiele roznych setapow ktore mozesz uzywaz w maxie, najlepiej jednak jesli zrobisz swoj wlasny taki jak lubisz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się