Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

szukam jakiegos tutoriala ktory opisywal by od zera ze wszystkimi szczegolami jak zrobic np. zlota galke od drzwi w ktorej odbijala by sie reszta pokoju. Przegladalem te co sa w tutorialach ale albo sa nie kompletne albo nie na moja wersje i juz cos nie pasuje (ja szukam na max'a 7). Za wszelka pomoc bylbym bardzo wdzieczny...

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

1) Jaki render?

2) Te z max3d nadają się także do 7 (niektóre)

3) Evermotion

4) tutoriale z maxa

5) Metoda prób i błędów

6) Mapka w reflect

Napisano
  • Autor

1) uzywam mental ray'a

2) nie ktore sie nadaja ale nie nie jest opisane jak zrobic te odbicia, sa tylko na reflection map :/

3) ehm... co to jest ? :)

4) albo nie mam o tym albo nie moge znalezc

5) proboje ale wciaz nie wychodza mi te odbicia tak jak bym chcial

6) wlasnie nie chce uzywac mapki... chce zeby sie odbijalo w galce reszta pokoju...

Napisano
  • Autor

odalo mi sie zrobic juz materiał ale jeszcze sie nie chca w niej mapki odbijac :/

tu mam juz dotychczasowy rezultat:

kulka4xi.jpg

w odbicu na kulce gdzie jest czarny kwadracik powinno byc jakies takie gorskie tlo...

jak ktos wie jak pomoc to bede wdzieczny...

Napisano

ja ci powiem jedno. Jeśli używasz mentala z maxa to masz takie coś co się nazywa lume-tools

znaczy tworzysz materiał typu mental-ray i w material slot dajesz metal(lume)

mozesz skopiować to też do slotu photon. W ustawieniach tego shadera można sobie wszystko co do metalu potrzebne ustawić. i ew w slocie diffuse wstawić "material to shader" i używajac jakiegoś standarta ustawić sobie specularity i glossinnes. i amsz metal jak się patrzy :)

dla przykładu

mieczyk05.jpg

mieczyk06.jpg

Napisano
  • Autor

O tego jeszcze nie probowalem... zobacze, moze wreszcie sie uda :)

btw. niezly mieczyk :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.