wr77 Napisano 3 Kwiecień 2005 Share Napisano 3 Kwiecień 2005 szukam jakiegos tutoriala ktory opisywal by od zera ze wszystkimi szczegolami jak zrobic np. zlota galke od drzwi w ktorej odbijala by sie reszta pokoju. Przegladalem te co sa w tutorialach ale albo sa nie kompletne albo nie na moja wersje i juz cos nie pasuje (ja szukam na max'a 7). Za wszelka pomoc bylbym bardzo wdzieczny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 3 Kwiecień 2005 Share Napisano 3 Kwiecień 2005 1) Jaki render? 2) Te z max3d nadają się także do 7 (niektóre) 3) Evermotion 4) tutoriale z maxa 5) Metoda prób i błędów 6) Mapka w reflect Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wr77 Napisano 3 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 3 Kwiecień 2005 1) uzywam mental ray'a 2) nie ktore sie nadaja ale nie nie jest opisane jak zrobic te odbicia, sa tylko na reflection map :/ 3) ehm... co to jest ? :) 4) albo nie mam o tym albo nie moge znalezc 5) proboje ale wciaz nie wychodza mi te odbicia tak jak bym chcial 6) wlasnie nie chce uzywac mapki... chce zeby sie odbijalo w galce reszta pokoju... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 3 Kwiecień 2005 Share Napisano 3 Kwiecień 2005 jeżeli znasz angielski to polecam wątek "metal ray shader discussion" na http://www.cgtalk.com, przejżyj sobie od początku, napewno coś znajdziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wr77 Napisano 5 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 5 Kwiecień 2005 odalo mi sie zrobic juz materiał ale jeszcze sie nie chca w niej mapki odbijac :/ tu mam juz dotychczasowy rezultat: w odbicu na kulce gdzie jest czarny kwadracik powinno byc jakies takie gorskie tlo... jak ktos wie jak pomoc to bede wdzieczny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
masater Napisano 5 Kwiecień 2005 Share Napisano 5 Kwiecień 2005 ja ci powiem jedno. Jeśli używasz mentala z maxa to masz takie coś co się nazywa lume-tools znaczy tworzysz materiał typu mental-ray i w material slot dajesz metal(lume) mozesz skopiować to też do slotu photon. W ustawieniach tego shadera można sobie wszystko co do metalu potrzebne ustawić. i ew w slocie diffuse wstawić "material to shader" i używajac jakiegoś standarta ustawić sobie specularity i glossinnes. i amsz metal jak się patrzy :) dla przykładu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wr77 Napisano 5 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 5 Kwiecień 2005 O tego jeszcze nie probowalem... zobacze, moze wreszcie sie uda :) btw. niezly mieczyk :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się