Napisano 3 Kwiecień 200520 l szukam jakiegos tutoriala ktory opisywal by od zera ze wszystkimi szczegolami jak zrobic np. zlota galke od drzwi w ktorej odbijala by sie reszta pokoju. Przegladalem te co sa w tutorialach ale albo sa nie kompletne albo nie na moja wersje i juz cos nie pasuje (ja szukam na max'a 7). Za wszelka pomoc bylbym bardzo wdzieczny...
Napisano 3 Kwiecień 200520 l 1) Jaki render? 2) Te z max3d nadają się także do 7 (niektóre) 3) Evermotion 4) tutoriale z maxa 5) Metoda prób i błędów 6) Mapka w reflect
Napisano 3 Kwiecień 200520 l Autor 1) uzywam mental ray'a 2) nie ktore sie nadaja ale nie nie jest opisane jak zrobic te odbicia, sa tylko na reflection map :/ 3) ehm... co to jest ? :) 4) albo nie mam o tym albo nie moge znalezc 5) proboje ale wciaz nie wychodza mi te odbicia tak jak bym chcial 6) wlasnie nie chce uzywac mapki... chce zeby sie odbijalo w galce reszta pokoju...
Napisano 3 Kwiecień 200520 l jeżeli znasz angielski to polecam wątek "metal ray shader discussion" na http://www.cgtalk.com, przejżyj sobie od początku, napewno coś znajdziesz.
Napisano 5 Kwiecień 200520 l Autor odalo mi sie zrobic juz materiał ale jeszcze sie nie chca w niej mapki odbijac :/ tu mam juz dotychczasowy rezultat: w odbicu na kulce gdzie jest czarny kwadracik powinno byc jakies takie gorskie tlo... jak ktos wie jak pomoc to bede wdzieczny...
Napisano 5 Kwiecień 200520 l ja ci powiem jedno. Jeśli używasz mentala z maxa to masz takie coś co się nazywa lume-tools znaczy tworzysz materiał typu mental-ray i w material slot dajesz metal(lume) mozesz skopiować to też do slotu photon. W ustawieniach tego shadera można sobie wszystko co do metalu potrzebne ustawić. i ew w slocie diffuse wstawić "material to shader" i używajac jakiegoś standarta ustawić sobie specularity i glossinnes. i amsz metal jak się patrzy :) dla przykładu
Napisano 5 Kwiecień 200520 l Autor O tego jeszcze nie probowalem... zobacze, moze wreszcie sie uda :) btw. niezly mieczyk :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto