Skocz do zawartości

Problem z Extrude ;-/


and6412

Rekomendowane odpowiedzi

witam

Mam taki problem: Musiałem cos popaprać, przy twożeniu spline'ów ( ichyba nawet wiem co ;-(, człowiek uczy sie na błedach ;-) ), bo po przypisaniu Extrude, przesuwa mi p płaszczyźnie spline'a a nie prostopadle do niej.

0.gif

 

1.gif

 

Może ktoś wie jak to naprawić, bo mi się pomysły skończyły, a nie chciałbym tego robić od nowa ;/ (tego jest znacznie wiecej niz widac na załączonych gif'ach)

 

Z góry dzieki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ty na to wsystko chciałeś jednego extruda nałozyć ?!?!? Nie ma szans, żeby ecxtrude zadziałał musisz mieć vertexy na jednej płaszczyźnie, czyli musiał byś ta sieczkę podzielić na kawałki, na każdą ściane potem extrude convert to editable poly i zweldować vertexy przy ścianach. wogóle to nie jest najlepszy pomysł na taki obiekt, mozesz to powycinać booleanem albo extrudować i na miejscu gdzie ci sie spotykają dwa polygony wywalić je i zweldowac vertexy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kazda sciana to osobny spline ;-). Co do płaszczyzny na ścianie, to pewnie nie jest idealna, bo wszystko jest pod kontem i moga być odstępstwa od płaszczyzny, ale rzedu 0,001 jednostki.

Czy to nie powinno działać?

 

PS.

A co do Boolean'a to IMHO strasznie psuje siatkę, ale jak nie bedzie rady, to zrobie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności