and6412 Napisano 5 Kwiecień 2005 Napisano 5 Kwiecień 2005 witam Mam taki problem: Musiałem cos popaprać, przy twożeniu spline'ów ( ichyba nawet wiem co ;-(, człowiek uczy sie na błedach ;-) ), bo po przypisaniu Extrude, przesuwa mi p płaszczyźnie spline'a a nie prostopadle do niej. Może ktoś wie jak to naprawić, bo mi się pomysły skończyły, a nie chciałbym tego robić od nowa ;/ (tego jest znacznie wiecej niz widac na załączonych gif'ach) Z góry dzieki za pomoc.
streaker Napisano 5 Kwiecień 2005 Napisano 5 Kwiecień 2005 Ja tam nie widze tych gifów, ale może nie masz wszystkich wertexów na jednej płaszczyźnie, nic więcej nie przychodzi mi do głowy...
and6412 Napisano 5 Kwiecień 2005 Autor Napisano 5 Kwiecień 2005 juz naprawiłem GIFy ;-) Ma ktoś jakąś koncepcję czemu tak się dzieje i jak temu zaradzić??
streaker Napisano 5 Kwiecień 2005 Napisano 5 Kwiecień 2005 Ty na to wsystko chciałeś jednego extruda nałozyć ?!?!? Nie ma szans, żeby ecxtrude zadziałał musisz mieć vertexy na jednej płaszczyźnie, czyli musiał byś ta sieczkę podzielić na kawałki, na każdą ściane potem extrude convert to editable poly i zweldować vertexy przy ścianach. wogóle to nie jest najlepszy pomysł na taki obiekt, mozesz to powycinać booleanem albo extrudować i na miejscu gdzie ci sie spotykają dwa polygony wywalić je i zweldowac vertexy.
and6412 Napisano 5 Kwiecień 2005 Autor Napisano 5 Kwiecień 2005 Kazda sciana to osobny spline ;-). Co do płaszczyzny na ścianie, to pewnie nie jest idealna, bo wszystko jest pod kontem i moga być odstępstwa od płaszczyzny, ale rzedu 0,001 jednostki. Czy to nie powinno działać? PS. A co do Boolean'a to IMHO strasznie psuje siatkę, ale jak nie bedzie rady, to zrobie tak.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się