Jump to content

Featured Replies

Posted

witam

Mam taki problem: Musiałem cos popaprać, przy twożeniu spline'ów ( ichyba nawet wiem co ;-(, człowiek uczy sie na błedach ;-) ), bo po przypisaniu Extrude, przesuwa mi p płaszczyźnie spline'a a nie prostopadle do niej.

0.gif

 

1.gif

 

Może ktoś wie jak to naprawić, bo mi się pomysły skończyły, a nie chciałbym tego robić od nowa ;/ (tego jest znacznie wiecej niz widac na załączonych gif'ach)

 

Z góry dzieki za pomoc.

  • Replies 4
  • Views 954
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja tam nie widze tych gifów, ale może nie masz wszystkich wertexów na jednej płaszczyźnie, nic więcej nie przychodzi mi do głowy...

  • Author

juz naprawiłem GIFy ;-)

Ma ktoś jakąś koncepcję czemu tak się dzieje i jak temu zaradzić??

Ty na to wsystko chciałeś jednego extruda nałozyć ?!?!? Nie ma szans, żeby ecxtrude zadziałał musisz mieć vertexy na jednej płaszczyźnie, czyli musiał byś ta sieczkę podzielić na kawałki, na każdą ściane potem extrude convert to editable poly i zweldować vertexy przy ścianach. wogóle to nie jest najlepszy pomysł na taki obiekt, mozesz to powycinać booleanem albo extrudować i na miejscu gdzie ci sie spotykają dwa polygony wywalić je i zweldowac vertexy.

  • Author

Kazda sciana to osobny spline ;-). Co do płaszczyzny na ścianie, to pewnie nie jest idealna, bo wszystko jest pod kontem i moga być odstępstwa od płaszczyzny, ale rzedu 0,001 jednostki.

Czy to nie powinno działać?

 

PS.

A co do Boolean'a to IMHO strasznie psuje siatkę, ale jak nie bedzie rady, to zrobie tak.

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy