Posted April 5, 200520 yr witam Mam taki problem: Musiałem cos popaprać, przy twożeniu spline'ów ( ichyba nawet wiem co ;-(, człowiek uczy sie na błedach ;-) ), bo po przypisaniu Extrude, przesuwa mi p płaszczyźnie spline'a a nie prostopadle do niej. Może ktoś wie jak to naprawić, bo mi się pomysły skończyły, a nie chciałbym tego robić od nowa ;/ (tego jest znacznie wiecej niz widac na załączonych gif'ach) Z góry dzieki za pomoc.
April 5, 200520 yr Ja tam nie widze tych gifów, ale może nie masz wszystkich wertexów na jednej płaszczyźnie, nic więcej nie przychodzi mi do głowy...
April 5, 200520 yr Author juz naprawiłem GIFy ;-) Ma ktoś jakąś koncepcję czemu tak się dzieje i jak temu zaradzić??
April 5, 200520 yr Ty na to wsystko chciałeś jednego extruda nałozyć ?!?!? Nie ma szans, żeby ecxtrude zadziałał musisz mieć vertexy na jednej płaszczyźnie, czyli musiał byś ta sieczkę podzielić na kawałki, na każdą ściane potem extrude convert to editable poly i zweldować vertexy przy ścianach. wogóle to nie jest najlepszy pomysł na taki obiekt, mozesz to powycinać booleanem albo extrudować i na miejscu gdzie ci sie spotykają dwa polygony wywalić je i zweldowac vertexy.
April 5, 200520 yr Author Kazda sciana to osobny spline ;-). Co do płaszczyzny na ścianie, to pewnie nie jest idealna, bo wszystko jest pod kontem i moga być odstępstwa od płaszczyzny, ale rzedu 0,001 jednostki. Czy to nie powinno działać? PS. A co do Boolean'a to IMHO strasznie psuje siatkę, ale jak nie bedzie rady, to zrobie tak.
Create an account or sign in to comment