Napisano 5 Kwiecień 200520 l witam Mam taki problem: Musiałem cos popaprać, przy twożeniu spline'ów ( ichyba nawet wiem co ;-(, człowiek uczy sie na błedach ;-) ), bo po przypisaniu Extrude, przesuwa mi p płaszczyźnie spline'a a nie prostopadle do niej. Może ktoś wie jak to naprawić, bo mi się pomysły skończyły, a nie chciałbym tego robić od nowa ;/ (tego jest znacznie wiecej niz widac na załączonych gif'ach) Z góry dzieki za pomoc.
Napisano 5 Kwiecień 200520 l Ja tam nie widze tych gifów, ale może nie masz wszystkich wertexów na jednej płaszczyźnie, nic więcej nie przychodzi mi do głowy...
Napisano 5 Kwiecień 200520 l Autor juz naprawiłem GIFy ;-) Ma ktoś jakąś koncepcję czemu tak się dzieje i jak temu zaradzić??
Napisano 5 Kwiecień 200520 l Ty na to wsystko chciałeś jednego extruda nałozyć ?!?!? Nie ma szans, żeby ecxtrude zadziałał musisz mieć vertexy na jednej płaszczyźnie, czyli musiał byś ta sieczkę podzielić na kawałki, na każdą ściane potem extrude convert to editable poly i zweldować vertexy przy ścianach. wogóle to nie jest najlepszy pomysł na taki obiekt, mozesz to powycinać booleanem albo extrudować i na miejscu gdzie ci sie spotykają dwa polygony wywalić je i zweldowac vertexy.
Napisano 5 Kwiecień 200520 l Autor Kazda sciana to osobny spline ;-). Co do płaszczyzny na ścianie, to pewnie nie jest idealna, bo wszystko jest pod kontem i moga być odstępstwa od płaszczyzny, ale rzedu 0,001 jednostki. Czy to nie powinno działać? PS. A co do Boolean'a to IMHO strasznie psuje siatkę, ale jak nie bedzie rady, to zrobie tak.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto