Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!!!

 

 

prezentuuje moja ostatnia prace Magnum 357 Desert Eagle. Jakis izraelski pistolet :)

 

 

render mały bo chciałem zobaczyc efekt .. na noc dzis zostawie kompa i jutro (6.04) wrzuce duzy render. Mam tylko pytanie jak zrobic w max i Vray szkło dobre. Jakos do tej pory wykorzystywałem materiał Architektural i było ok . A teraz mi na czarno renderuje...:/

 

byłbym dzwieczny :) za wskazówki jak zrobic szybe na tym stoliku no i co poprawic??

 

aha moze jeszce ktos mi pomoze bo nie za bardzo orientuje sie jak korzystac z Transfluency w VrayMtl - czytałem o tym ale wszystko ustawiam na czuja. Jak ktos wie to prosze w skrócie jak to ustawiac i co mozna tym osiagnac?

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mi sie podoba tylko z tego rendera to ciezko cos powiedziec

ps. specjalnie taki maly zeby nie mozna tobie nawrzucac:P:P:P

pozdro

Napisano
  • Autor

a skad mały bo nie miałem czasu...

 

 

jutro dam wiekszy render. no ciesze sie ze sie podoba. Zobaczymy jak bedie wiekksze...

 

a mozecie mi wrzucac ... przywykłem :)

Napisano
prezentuuje moja ostatnia prace Magnum 357 Desert Eagle. Jakis izraelski pistolet :)

Lol. Wersja kalibru .50 rozrywa czaszke przy strzale z 30-40m, robi dziure o srednicy 4-5cm w ciele przy strzale z 15m...

 

'Jakis' pistolet - to mnie rozbawiles xD.

 

Co do pracki - daj wiekszy render, to pogadamy [;.

Napisano

jakos tak bez pomyslu, dupowaty kadr, moglbys wiekszego FOVa dac bo to wyglada jak izometria (?)

 

pozdr

Napisano

2h dlugo jak na taki render:P

nie wiem ale pistolet moze byc ale ten stool(szklany jak mniemam) jest nieladny(znaczy to szklo) i daj inny rzut kamery bo ja musialem sie zastanawiac ze to jest stoow szklany:P

ogoolnie nie jest zle ale pracuj dalej:)

Napisano

Ekhm:

- przepalone,

- dupiaty material pistola, jak i stolu [szklo...]

- daj FOV albo zretuszuj w PS'ie xP.

Pzdr

Napisano
  • Autor

witam!!!

 

 

o co chodzi z tym fov?? to jest kat kwidzenia kamery?? to dałem wiekszy troche zeby wiiecej stoły było widac...

Napisano

ja nie mam zastrzeżeń, ogólnie mi się podoba, ale postaraj się zadbać o (lepszą) jakość renderów

Napisano

nie chciał bym jakoś cwaniakowac ale ta rekojesc jest moim zdaniem troszke za wąska i nie proporcjonalna co do calej broni. popracuj troche nad samym modelem a nie nad otoczeniem i zmien textury. tak poza tym to gratuluje podjecia próby zrobienia tego modelu bo wiem, ze nie jest on latwe zadanie:)

Napisano

coś ta spluwamiejsca dziwnie wygląda, np, przy wylocie lufy jakieś dziwne załamania i koło spustu też załamania i jak to ma być Desert Eagle to trochę za krótki on jest. Ja też bym sięnajpierw zajął samym modelem spluwy, a potem się wziął za resztę, bo poprawność modelu ma wielkie znaczenie przy końcowym efekcie jaki ma wyjść więc popraw te błędy które podałem. Bo wygląda w tych miejscach jakby nachodziły na siebie kawałki siatki, mi się też coś takie zdarzało ale udawało mi się większość z nich usunąć:). Ale jak poprawisz te rzeczy to będzie znacznie lepiej wyglądać, a jeszcze te okładki co masz na rękojeści, kiepsko wyszły popraw. Powodzenia:)

Napisano

ja bym opcjonowal za ta jasniejsza wersja rendera,ale tekturka stolu jest do wymiany i trzeba by zniwelowac troszke przepalenie.pozatym cos jest chyba nie tak z modelem pistoletu przy lufie,pozatym przydaloby sie inne ujecie( i kompozycje tez mozna by zmienic na ciekawsza)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności