technoon Napisano 5 Kwiecień 2005 Napisano 5 Kwiecień 2005 Witam!!! prezentuuje moja ostatnia prace Magnum 357 Desert Eagle. Jakis izraelski pistolet :) render mały bo chciałem zobaczyc efekt .. na noc dzis zostawie kompa i jutro (6.04) wrzuce duzy render. Mam tylko pytanie jak zrobic w max i Vray szkło dobre. Jakos do tej pory wykorzystywałem materiał Architektural i było ok . A teraz mi na czarno renderuje...:/ byłbym dzwieczny :) za wskazówki jak zrobic szybe na tym stoliku no i co poprawic?? aha moze jeszce ktos mi pomoze bo nie za bardzo orientuje sie jak korzystac z Transfluency w VrayMtl - czytałem o tym ale wszystko ustawiam na czuja. Jak ktos wie to prosze w skrócie jak to ustawiac i co mozna tym osiagnac?
Baldack Napisano 5 Kwiecień 2005 Napisano 5 Kwiecień 2005 mi sie podoba tylko z tego rendera to ciezko cos powiedziec ps. specjalnie taki maly zeby nie mozna tobie nawrzucac:P:P:P pozdro
technoon Napisano 5 Kwiecień 2005 Autor Napisano 5 Kwiecień 2005 a skad mały bo nie miałem czasu... jutro dam wiekszy render. no ciesze sie ze sie podoba. Zobaczymy jak bedie wiekksze... a mozecie mi wrzucac ... przywykłem :)
Knysha Napisano 5 Kwiecień 2005 Napisano 5 Kwiecień 2005 prezentuuje moja ostatnia prace Magnum 357 Desert Eagle. Jakis izraelski pistolet :) Lol. Wersja kalibru .50 rozrywa czaszke przy strzale z 30-40m, robi dziure o srednicy 4-5cm w ciele przy strzale z 15m... 'Jakis' pistolet - to mnie rozbawiles xD. Co do pracki - daj wiekszy render, to pogadamy [;.
lpshinoda Napisano 5 Kwiecień 2005 Napisano 5 Kwiecień 2005 rzeczywiście na tym renderze nic nie widać, czekamy na zoom in
technoon Napisano 6 Kwiecień 2005 Autor Napisano 6 Kwiecień 2005 update... . borazek w eiekszej rozddzielczosc :)
polka dot Napisano 6 Kwiecień 2005 Napisano 6 Kwiecień 2005 jakos tak bez pomyslu, dupowaty kadr, moglbys wiekszego FOVa dac bo to wyglada jak izometria (?) pozdr
Baldack Napisano 6 Kwiecień 2005 Napisano 6 Kwiecień 2005 2h dlugo jak na taki render:P nie wiem ale pistolet moze byc ale ten stool(szklany jak mniemam) jest nieladny(znaczy to szklo) i daj inny rzut kamery bo ja musialem sie zastanawiac ze to jest stoow szklany:P ogoolnie nie jest zle ale pracuj dalej:)
Knysha Napisano 6 Kwiecień 2005 Napisano 6 Kwiecień 2005 Ekhm: - przepalone, - dupiaty material pistola, jak i stolu [szklo...] - daj FOV albo zretuszuj w PS'ie xP. Pzdr
technoon Napisano 8 Kwiecień 2005 Autor Napisano 8 Kwiecień 2005 witam!!! o co chodzi z tym fov?? to jest kat kwidzenia kamery?? to dałem wiekszy troche zeby wiiecej stoły było widac...
Plastique Napisano 8 Kwiecień 2005 Napisano 8 Kwiecień 2005 Mi sie podoba :) zmienił bym tylko materiał na kolbie (ten czarny) bo wygląda jak skóra ;P a powinien być chyba jakiś metal/plastiq ?? - http://www.cds-ehrenreich.de/waffen/images/20-04-04/w4126.jpg
polka dot Napisano 8 Kwiecień 2005 Napisano 8 Kwiecień 2005 tak fov to kat kamery i przydaloby sie go zwiekszyc u ciebie ;)
lpshinoda Napisano 8 Kwiecień 2005 Napisano 8 Kwiecień 2005 ja nie mam zastrzeżeń, ogólnie mi się podoba, ale postaraj się zadbać o (lepszą) jakość renderów
Gość piotsz Napisano 26 Wrzesień 2005 Napisano 26 Wrzesień 2005 nie chciał bym jakoś cwaniakowac ale ta rekojesc jest moim zdaniem troszke za wąska i nie proporcjonalna co do calej broni. popracuj troche nad samym modelem a nie nad otoczeniem i zmien textury. tak poza tym to gratuluje podjecia próby zrobienia tego modelu bo wiem, ze nie jest on latwe zadanie:)
boggoo Napisano 26 Wrzesień 2005 Napisano 26 Wrzesień 2005 coś ta spluwamiejsca dziwnie wygląda, np, przy wylocie lufy jakieś dziwne załamania i koło spustu też załamania i jak to ma być Desert Eagle to trochę za krótki on jest. Ja też bym sięnajpierw zajął samym modelem spluwy, a potem się wziął za resztę, bo poprawność modelu ma wielkie znaczenie przy końcowym efekcie jaki ma wyjść więc popraw te błędy które podałem. Bo wygląda w tych miejscach jakby nachodziły na siebie kawałki siatki, mi się też coś takie zdarzało ale udawało mi się większość z nich usunąć:). Ale jak poprawisz te rzeczy to będzie znacznie lepiej wyglądać, a jeszcze te okładki co masz na rękojeści, kiepsko wyszły popraw. Powodzenia:)
lobo Napisano 26 Wrzesień 2005 Napisano 26 Wrzesień 2005 ja bym opcjonowal za ta jasniejsza wersja rendera,ale tekturka stolu jest do wymiany i trzeba by zniwelowac troszke przepalenie.pozatym cos jest chyba nie tak z modelem pistoletu przy lufie,pozatym przydaloby sie inne ujecie( i kompozycje tez mozna by zmienic na ciekawsza)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się