Napisano 5 Kwiecień 200520 l Witam!!! prezentuuje moja ostatnia prace Magnum 357 Desert Eagle. Jakis izraelski pistolet :) render mały bo chciałem zobaczyc efekt .. na noc dzis zostawie kompa i jutro (6.04) wrzuce duzy render. Mam tylko pytanie jak zrobic w max i Vray szkło dobre. Jakos do tej pory wykorzystywałem materiał Architektural i było ok . A teraz mi na czarno renderuje...:/ byłbym dzwieczny :) za wskazówki jak zrobic szybe na tym stoliku no i co poprawic?? aha moze jeszce ktos mi pomoze bo nie za bardzo orientuje sie jak korzystac z Transfluency w VrayMtl - czytałem o tym ale wszystko ustawiam na czuja. Jak ktos wie to prosze w skrócie jak to ustawiac i co mozna tym osiagnac?
Napisano 5 Kwiecień 200520 l mi sie podoba tylko z tego rendera to ciezko cos powiedziec ps. specjalnie taki maly zeby nie mozna tobie nawrzucac:P:P:P pozdro
Napisano 5 Kwiecień 200520 l Autor a skad mały bo nie miałem czasu... jutro dam wiekszy render. no ciesze sie ze sie podoba. Zobaczymy jak bedie wiekksze... a mozecie mi wrzucac ... przywykłem :)
Napisano 5 Kwiecień 200520 l technoon napisał: prezentuuje moja ostatnia prace Magnum 357 Desert Eagle. Jakis izraelski pistolet :) Lol. Wersja kalibru .50 rozrywa czaszke przy strzale z 30-40m, robi dziure o srednicy 4-5cm w ciele przy strzale z 15m... 'Jakis' pistolet - to mnie rozbawiles xD. Co do pracki - daj wiekszy render, to pogadamy [;.
Napisano 6 Kwiecień 200520 l jakos tak bez pomyslu, dupowaty kadr, moglbys wiekszego FOVa dac bo to wyglada jak izometria (?) pozdr
Napisano 6 Kwiecień 200520 l 2h dlugo jak na taki render:P nie wiem ale pistolet moze byc ale ten stool(szklany jak mniemam) jest nieladny(znaczy to szklo) i daj inny rzut kamery bo ja musialem sie zastanawiac ze to jest stoow szklany:P ogoolnie nie jest zle ale pracuj dalej:)
Napisano 6 Kwiecień 200520 l Ekhm: - przepalone, - dupiaty material pistola, jak i stolu [szklo...] - daj FOV albo zretuszuj w PS'ie xP. Pzdr
Napisano 8 Kwiecień 200520 l Autor witam!!! o co chodzi z tym fov?? to jest kat kwidzenia kamery?? to dałem wiekszy troche zeby wiiecej stoły było widac...
Napisano 8 Kwiecień 200520 l Mi sie podoba :) zmienił bym tylko materiał na kolbie (ten czarny) bo wygląda jak skóra ;P a powinien być chyba jakiś metal/plastiq ?? - http://www.cds-ehrenreich.de/waffen/images/20-04-04/w4126.jpg
Napisano 8 Kwiecień 200520 l ja nie mam zastrzeżeń, ogólnie mi się podoba, ale postaraj się zadbać o (lepszą) jakość renderów
Napisano 26 Wrzesień 200519 l nie chciał bym jakoś cwaniakowac ale ta rekojesc jest moim zdaniem troszke za wąska i nie proporcjonalna co do calej broni. popracuj troche nad samym modelem a nie nad otoczeniem i zmien textury. tak poza tym to gratuluje podjecia próby zrobienia tego modelu bo wiem, ze nie jest on latwe zadanie:)
Napisano 26 Wrzesień 200519 l coś ta spluwamiejsca dziwnie wygląda, np, przy wylocie lufy jakieś dziwne załamania i koło spustu też załamania i jak to ma być Desert Eagle to trochę za krótki on jest. Ja też bym sięnajpierw zajął samym modelem spluwy, a potem się wziął za resztę, bo poprawność modelu ma wielkie znaczenie przy końcowym efekcie jaki ma wyjść więc popraw te błędy które podałem. Bo wygląda w tych miejscach jakby nachodziły na siebie kawałki siatki, mi się też coś takie zdarzało ale udawało mi się większość z nich usunąć:). Ale jak poprawisz te rzeczy to będzie znacznie lepiej wyglądać, a jeszcze te okładki co masz na rękojeści, kiepsko wyszły popraw. Powodzenia:)
Napisano 26 Wrzesień 200519 l ja bym opcjonowal za ta jasniejsza wersja rendera,ale tekturka stolu jest do wymiany i trzeba by zniwelowac troszke przepalenie.pozatym cos jest chyba nie tak z modelem pistoletu przy lufie,pozatym przydaloby sie inne ujecie( i kompozycje tez mozna by zmienic na ciekawsza)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto