Gość Karawan Napisano 11 Maj 2003 Napisano 11 Maj 2003 Sorry za mała rozdzielczosc, ale to tylko probny render. Probuje oswietlic scene przez hdri. Mam maxa 5 i brazila 1.0. Wg zalecen tutoriala dotyczacego tego zagadnienia. Wstawilem mape hdri do material editora, mapownie environment spherical, potem przez instance do envrinmnent map. Byl to plik set1_all25.hdr. Zaslonilem scene przez geosphere, mat 2-sided, material na plane i teapota to brazil standard i 2-sided, jako refleclt mapa raytrace. Zrobilem exlcude sfery w local exclude materialu, a w brazil luma server ustawilem Direct ilum + skylight, indirect ilum + skylight, shadows i przez generator exclude wywalilem geosphere i plane. W zakladce skylighj: use enviroment settings. Ground plane - wyłączony. Zrobilem render i bardzo sie zdziwilem gdzy zobaczylem cos takiego: Gdzie tkwi błąd?? Dodam, ze zrobilem przyciecie teksrury w material editorze. Dlaczego mam takie \"zadrapania\" i brudy na renderze?
Pablo Napisano 11 Maj 2003 Napisano 11 Maj 2003 [ nie wiem czy oto chodzi...ale sproboj zrobic tak...tzn w material Editor przy materila ustaw Self Color na Czarny..... pozdr
Arnet Napisano 13 Maj 2003 Napisano 13 Maj 2003 Dlaczego mam takie \"zadrapania\" i brudy na renderze? boś czajnika przed renderowaniem nie umył... hiehiehieheiheihie... oczywiście zartuje i pomóc nie potrafie zdroofko [piwo]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się