Skocz do zawartości

CO JEST, DO DIABŁA ???


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Karawan
Napisano

Sorry za mała rozdzielczosc, ale to tylko probny render. Probuje oswietlic scene przez hdri.

Mam maxa 5 i brazila 1.0. Wg zalecen tutoriala dotyczacego tego zagadnienia. Wstawilem

mape hdri do material editora, mapownie environment spherical, potem przez instance do

envrinmnent map. Byl to plik set1_all25.hdr. Zaslonilem scene przez geosphere, mat 2-sided,

material na plane i teapota to brazil standard i 2-sided, jako refleclt mapa raytrace. Zrobilem exlcude

sfery w local exclude materialu, a w brazil luma server ustawilem Direct ilum + skylight,

indirect ilum + skylight, shadows i przez generator exclude wywalilem geosphere i plane.

W zakladce skylighj: use enviroment settings. Ground plane - wyłączony. Zrobilem render

i bardzo sie zdziwilem gdzy zobaczylem cos takiego: Gdzie tkwi błąd?? Dodam, ze zrobilem

przyciecie teksrury w material editorze. Dlaczego mam takie \"zadrapania\" i brudy na renderze?

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość Karawan
Napisano

I to jak przycialem mape hdri:

Napisano

[ nie wiem czy oto chodzi...ale sproboj zrobic tak...tzn w material Editor przy materila ustaw Self Color na Czarny.....

 

pozdr

Napisano
Dlaczego mam takie \"zadrapania\" i brudy na renderze?

 

boś czajnika przed renderowaniem nie umył... hiehiehieheiheihie...

 

oczywiście zartuje i pomóc nie potrafie

 

zdroofko [piwo]

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności