bioderm Napisano 9 Kwiecień 2005 Napisano 9 Kwiecień 2005 Witam, probuje stworzyc animacje pojawiajacej sie na powierzchni planety wody. Zrobilem juz cala texture ale mam problem z animacja maski w curve editor. W moim materiale pod 'output->mono color map' jest zakladka o nazwie "curve1" ale nie moge w niej niczego dodac. Edycja krzywych dla pozostalych parametrow output dziala normalnie ale nie daje dobrego efektu. Czy mozna wogole edytowac ta krzywa z curve editora, a jesli nie to moze jest jakis inny sposob na uzyskanie podobnego efektu? pozdro.
kurt_hectic Napisano 9 Kwiecień 2005 Napisano 9 Kwiecień 2005 hmmmm pokaz jakies foto . bedzie latwiej powiedziec
bioderm Napisano 9 Kwiecień 2005 Autor Napisano 9 Kwiecień 2005 na foto raczej nie bedzie wiele widac. po prostu utworzylem krzywa w output (2 dodatkowe punkty o wspolrzednych y=0 i y=1) dla mono color map, i w curve edytor chcialem nimi poruszac po osi x, w ten sposob aby krawedz pomidzy kolorem czarnym a bialym przesowala sie od czerni do bieli (troche zamotalem :) ) Inaczej mowiac woda nie ma sie pokazywac poprzez alphe na calej powierzchni, tylko w miejscach polozonych najnizej (kolor czarny na bumpmapie) i stopniowo sie podnosic.
bioderm Napisano 13 Kwiecień 2005 Autor Napisano 13 Kwiecień 2005 heh, jak zwykle zero odzewu :/ naprawde nikt nie wie ? w takim razie zamieszczam fotke, byc moze troche sie rozjasni. moje pytanie to: jak poruszac na animacji tymi dwoma punktami (biale z czarna obwodka). trzy sloty na gorze przedstawiaja jak wyglada mapa, z roznymi ustawieniami tych punktow.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się