Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

probuje stworzyc animacje pojawiajacej sie na powierzchni planety wody. Zrobilem juz cala texture ale mam problem z animacja maski w curve editor.

W moim materiale pod 'output->mono color map' jest zakladka o nazwie "curve1" ale nie moge w niej niczego dodac.

Edycja krzywych dla pozostalych parametrow output dziala normalnie ale nie daje dobrego efektu.

 

Czy mozna wogole edytowac ta krzywa z curve editora, a jesli nie to moze jest jakis inny sposob na uzyskanie podobnego efektu?

 

pozdro.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

na foto raczej nie bedzie wiele widac.

 

po prostu utworzylem krzywa w output (2 dodatkowe punkty o wspolrzednych y=0 i y=1) dla mono color map, i w curve edytor chcialem nimi poruszac po osi x, w ten sposob aby krawedz pomidzy kolorem czarnym a bialym przesowala sie od czerni do bieli (troche zamotalem :) ) Inaczej mowiac woda nie ma sie pokazywac poprzez alphe na calej powierzchni, tylko w miejscach polozonych najnizej (kolor czarny na bumpmapie) i stopniowo sie podnosic.

Napisano

heh, jak zwykle zero odzewu :/

naprawde nikt nie wie ?

w takim razie zamieszczam fotke, byc moze troche sie rozjasni.

 

moje pytanie to: jak poruszac na animacji tymi dwoma punktami (biale z czarna obwodka).

trzy sloty na gorze przedstawiaja jak wyglada mapa, z roznymi ustawieniami tych punktow.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności