Skocz do zawartości

bioderm

Members
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

bioderm's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. sprobuje zmienic poloznie kamery, moze samolotu ... zobacze jak bedzie wygladalo lepiej, bo teraz rzeczywiscie samolot sie gubi edit: to moze wielka dziura w kadlubie ? a z tylu dolatuje jeszcze rakieta powietrze-powietrze :)
  2. zamieszczam kolejny update. zrobilem dym, fale za silnikami i pare innych rzeczy. chyba znow bede musial wymienic tlo bo to sie zlewa z ogniem i woda. powiedzcie co o tym sadzicie, mi juz od patrzenia na ta prace maci sie w glowie i ciezko ocenic co jest ok a co nie. musze zrobic sobie kilka dni przerwy... na te chwile najlepiej wymienilbym wszystko ;p zrobie jeszcze ta rozcinana przez skrzydlo wode i ... zastanawiam sie czy nie urwac koncowki tego skrzydla, tak jak sugerowali razor i fox.
  3. hmm, to ja chyba zle cie zrozumialem. o podium nawet nie mysle. jest tu wiele innych prac z ktorymi ciezko sie rownac... uciesze sie jesli chociaz moja praca bedzie nominowana do finalu.
  4. fala uderzeniowa jest, na 2 referkach jakie udalo mi sie znalesc widac ze mniej wiecej pod samolotem powstaje lekka i niewysoka fala ktora zakrzywia sie do tylu i w okolicach koncow skrzydel zanika. dlaczego scena ma sie nie nadawac do bitwy ??
  5. zalozmy ze jeden pilot dostal rozwolnienia i zatrzasnal sie w toalecie, a ten ktory zostal przy sterach nie mial wystarczajacego doswiadczenia aby pilotowac uszkodzony samolot.... no i stalo sie. scenariuszy moze byc wiele, jak kto sobie wymysli :) fale uderzeniowa zrobie. ale to cieplo z silnikow... nie wiem czy byloby widoczne w tym calym dymie, wodzie w powietrzu i predkosci.
  6. wiem ze piana powinna byc biala, i bedzie... narazie to tylko czasteczki. scena nie jest trudna, ale to daje wiecej czasu na dopracowanie szczegolow :> btw. nie wiem czy uszkodzony silnik powinien zostawiac slad na wodzie ...
  7. hrrrr :) nareszcie remont w domu sie skonczyl, egzaminy pozdawane ... mozna spokojnie usiasc do dalszej pracy. potestowalem tego pyroclustera, i musze przyznac ze jest lepszy od afterburna ktorego uzywalem do tej pory. jednak minie jeszcze wiele godzin na testowaniu ustawien i renedrach probnych zanim zrobie cos, co sie bedzie nadawalo do uzytku. narazie wyszlo tak jak na screenach. scene troszke wzbogacilem. jest motion blur na wodzie, fale uderzeniowe za silnikami i woda rozcinana skrzydlem oraz dym z silnika (same czasteczki) dalsze updaty wkrotce....
  8. zaczynajac te prace mialem dokladnie taki sam pomysl ;)... pozniej zaczalem troche kombinowac (mial byc samolot z uszkodzonym silnikiem przelatujacy tuz nad woda z duza predkoscia, a na pierwszym planie jakas lodka rybacka, z przerazonym rybakiem ... ktory odbywa swoj ostatni polow :)) ale chyba wroce do pierwszego pomyslu. proby z dymem ... chyba wyszedl troche zbyt gesty.
  9. Witam. Po wielu dniach namyslu, postanowilem wkoncu wystartowac w tej bitwie, mojej pierwszej... Mam nadzieje ze nie wyjdzie zbyt tragicznie :) Scena przedstawiac bedzie samolot (boeing 747) w momencie wpadania do morza, albo tuz przed uderzeniem w wode (nie zdecydowalem jeszcze). Do tego sztormowa pogoda, ulewa, duze fale, moze jakies pioruny w tle. Mam tez drugi pomysl na te scene, bo nie wiem czy ta powyzsza zdolam wykonac. Ten sam samolot rozbijajacy sie o tafle wody, ale juz przy czystej pogodzie, za to z plonacym silnikiem.... poki co zaczalem modelowac sam samolot, nalozylem tez pierwsze texturki... oto rendery:
  10. tzn chcesz zaladowac do programu opengl, model *.3ds razem z koordynatami UVW ? nie rozumiem co masz na mysli mowiac "przekonwertowac je do opengl'a". przeciez do opengl'a mozna zaladowac wszystko, wystarczy tylko napisac odpowiedni podprogram. poczytaj sobie o strukturze plikow 3ds ( http://www.spacesimulator.net/tut4_3dsloader.html ),albo sciagnij jakies tutki ladujace takie modele.
  11. heh, jak zwykle zero odzewu :/ naprawde nikt nie wie ? w takim razie zamieszczam fotke, byc moze troche sie rozjasni. moje pytanie to: jak poruszac na animacji tymi dwoma punktami (biale z czarna obwodka). trzy sloty na gorze przedstawiaja jak wyglada mapa, z roznymi ustawieniami tych punktow.
  12. na foto raczej nie bedzie wiele widac. po prostu utworzylem krzywa w output (2 dodatkowe punkty o wspolrzednych y=0 i y=1) dla mono color map, i w curve edytor chcialem nimi poruszac po osi x, w ten sposob aby krawedz pomidzy kolorem czarnym a bialym przesowala sie od czerni do bieli (troche zamotalem :) ) Inaczej mowiac woda nie ma sie pokazywac poprzez alphe na calej powierzchni, tylko w miejscach polozonych najnizej (kolor czarny na bumpmapie) i stopniowo sie podnosic.
  13. Witam, probuje stworzyc animacje pojawiajacej sie na powierzchni planety wody. Zrobilem juz cala texture ale mam problem z animacja maski w curve editor. W moim materiale pod 'output->mono color map' jest zakladka o nazwie "curve1" ale nie moge w niej niczego dodac. Edycja krzywych dla pozostalych parametrow output dziala normalnie ale nie daje dobrego efektu. Czy mozna wogole edytowac ta krzywa z curve editora, a jesli nie to moze jest jakis inny sposob na uzyskanie podobnego efektu? pozdro.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności