Gość grenland Napisano 11 Kwiecień 2005 Napisano 11 Kwiecień 2005 Próbuję osiągnąc efekt mlecznego, półprześwitującego szkła (tak aby za nim było widać rozmyty, "zabielony" podkład). Dodatkowo chciałbym, aby pomiędzy szkłem,a podkładem było wstawione światło (jarzeniówki). W edytorze materiałów szkło jest OK, ale w renderingu oczywiście nie - wychodzi biała tafla, która lekko odbija obiekty przed nią, a światła oczywiście nie widać. Już coś mnie trafia - proszę POMÓŻCIE.
Salvator Napisano 11 Kwiecień 2005 Napisano 11 Kwiecień 2005 może jakiś screen z ustawieniami materiału?
SansSerif Napisano 11 Kwiecień 2005 Napisano 11 Kwiecień 2005 eksperymentuj z wartosciami refract z glossy i daj duzy reflect z fresnelem. na poczatek dla refract subdiv zmniejsz na np 4 i podnos wyzej.
Gość grenland Napisano 11 Kwiecień 2005 Napisano 11 Kwiecień 2005 Dzięki SansSerif ! Zaczyna już być widoczne światło, chociaż mam kłopot z wprowadzeniem "mleczności" szkła.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się