Napisano 11 Kwiecień 200520 l Próbuję osiągnąc efekt mlecznego, półprześwitującego szkła (tak aby za nim było widać rozmyty, "zabielony" podkład). Dodatkowo chciałbym, aby pomiędzy szkłem,a podkładem było wstawione światło (jarzeniówki). W edytorze materiałów szkło jest OK, ale w renderingu oczywiście nie - wychodzi biała tafla, która lekko odbija obiekty przed nią, a światła oczywiście nie widać. Już coś mnie trafia - proszę POMÓŻCIE.
Napisano 11 Kwiecień 200520 l eksperymentuj z wartosciami refract z glossy i daj duzy reflect z fresnelem. na poczatek dla refract subdiv zmniejsz na np 4 i podnos wyzej.
Napisano 11 Kwiecień 200520 l Dzięki SansSerif ! Zaczyna już być widoczne światło, chociaż mam kłopot z wprowadzeniem "mleczności" szkła.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto