Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

mam taki problem:

po exporcie do *.3ds zamiast jednego wierzchołka pojawia się ich wiele

i tak dla boxa zamiast 8 jest 26

czy jest jakaś funkcja łacząca wierzchołki z wczytanego pliku .3ds

... znalazłem taką funkcje w modyfikacji wierzchołków o nazwie collapse ale tam trzeba zaznaczać każda grupe wierzchołków po kolei co mi nie pasuje poieważ obiekt który chce przekonwertować ma 8500 wierzchołków przed exportem do 3ds

czy taka funkcja bedzie również w gmaxie?

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeżeli cała bryła, to jeden obiekt, zarówno w opcjach editable mesh, jak i editable poly w trybie edycji vertex'ów znajdziesz button 'weld'.

Zaznacz wszystkie vertexy i wciśnij ten button (dodatkowo parametrem obok tego przyciksu, kontrolujesz jak odległe vertexy ma łączyć).

GMAX z tego co pamiętam także je posiada. Jedynie editable poly może być w nim nieco okrojone w porównaniu do tego co teraz posiada max, ale weld wierzchołków raczej na pewno będzie.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności