Jump to content

Featured Replies

Posted

mam taki problem:

po exporcie do *.3ds zamiast jednego wierzchołka pojawia się ich wiele

i tak dla boxa zamiast 8 jest 26

czy jest jakaś funkcja łacząca wierzchołki z wczytanego pliku .3ds

... znalazłem taką funkcje w modyfikacji wierzchołków o nazwie collapse ale tam trzeba zaznaczać każda grupe wierzchołków po kolei co mi nie pasuje poieważ obiekt który chce przekonwertować ma 8500 wierzchołków przed exportem do 3ds

czy taka funkcja bedzie również w gmaxie?

  • Replies 2
  • Views 828
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeżeli cała bryła, to jeden obiekt, zarówno w opcjach editable mesh, jak i editable poly w trybie edycji vertex'ów znajdziesz button 'weld'.

Zaznacz wszystkie vertexy i wciśnij ten button (dodatkowo parametrem obok tego przyciksu, kontrolujesz jak odległe vertexy ma łączyć).

GMAX z tego co pamiętam także je posiada. Jedynie editable poly może być w nim nieco okrojone w porównaniu do tego co teraz posiada max, ale weld wierzchołków raczej na pewno będzie.

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy