Napisano 14 Maj 200321 l Postanowiłem trochę odpocząć od Skody, bo już mnie zmęczyła troszkę i zrobić sobie w miarę szbko własną komórkę (tak żeby do bitwy zdążyć. Pewnie znowu stane na texturowaniu :(. Zamieszczam narazie tyle ile udało mi się zrobić.
Napisano 14 Maj 200321 l jakis dziwny ten rzut niby 3d a wydaje sie jakby 2d jakby tylko gora tego teleponu byla albo mnie cos bije juz
Napisano 15 Maj 200321 l Autor Kolejny mały updejcik. Dziś tylko kilka guziczków bo nauczyciele grasują :(. Co do rzutu, może jak będzie camera to będzie lepiej dzisiaj jescze perspektywa :(.
Napisano 15 Maj 200321 l Zdaje sie ze mialem podobny (taki sam) telefon, nie powinien on byc wygiety bardziej??? moze daj inne ujecie kamery ... pozdr - Kulexy![piwo]
Napisano 15 Maj 200321 l jak bedziesz nastepnym razem renderowal....to daj swiatlo ok? bo przez Gi i bez zadnego swiatla nie widac dobrze krawedzi tego telefonu i jest zludenie jakby byl plaski.... pozdr
Napisano 16 Maj 200321 l Autor Dodałem światełko :). I guziczki. Może jakieś opinie na temat telefonu bo na razie tylko tyle, że widok jest zły :(. Jak niewiecie jak wygląda naprawdę to piszcie dam fotke (jak znajde) bo nie jest to zbyt popularny model. Pozdrawiam i wracam do pracy!!
Napisano 16 Maj 200321 l Kłobuc mi sie podoba a jak bys jeszcze dodal teksturki na przyciskach i teksture na wyswietlaczu to by bylo ekstra (teksturki robia swoje ) [piwo] ... pokaz zdjecie tego telefonu
Napisano 25 Maj 200321 l Autor W przerwie od szkoły :( udało mi się zamontować rowki w komórce. Ostatnio mam bardzo mało czasu (koniec roku i te sprawy :() Sorry za jakość ale na rendera też nie było zbyt dużo czasu :(.
Napisano 26 Maj 200321 l Autor Rysuję linię i dodaje modyfikiator extrude poxniej boolean (roznica), klonuje obiekt i jescze raz boolean (czesc wspolna), poxniej extrude by zrobic wglebienie. A co?? Zle wygladaja??
Napisano 26 Maj 200321 l Autor Dodałem rowki na bocznych ściankach, taki mały migacz u góry i wklęsłości po bokach.
Napisano 28 Listopad 200321 l Autor Postanowiłem wrócić do tego modelu po kilku dobrych miesiącach bezczynności. Hmm, w sumie to zacząłem go od nowa, ale tym razem korzystając z poly-modelingu. Narazie udało mi się tyle zrobić. Wiem, że jest jescze sporo nierówności, ale z czasem powinny zniknąć. Może przynajmniej forum zmobilizuje mnie do ukończenia jakiegoś modelu :)
Napisano 28 Listopad 200321 l hmm z samym modelem idzie ci niezle wiec proponuje ci pozniej zrobic jak najrealistyczniejsze teksturki
Napisano 2 Grudzień 200321 l Autor Czas na updejt. Zrobiłem już wszystkie przyciski, więc teraz modelowanie powinno pójść szybko :). Jeszcz tylko poprawie kilka drobnych nierówności i powinno być dobrze. Jak zwykle proszę o opinie, może znajdziecie błędy, których ja nie widzę,(pewnie jest ich sporo :D).
Napisano 2 Grudzień 200321 l No, no stara wersja była ok, ale ta jest lepsiejsza ;), niemniej jednak troche rowki są pokopane w niektórych miejscach, np. koło tego dużego guzika po prawej stronie. A tak poza tym to mozesz pokazaćgo z jakiegoś innego ujęcia bo to już się trochę opatrzyło pozdro
Napisano 3 Grudzień 200321 l Autor Odpowiedź Kichas: Co do rowków, to wydaję mi się, że to wina oświetlenia, na razie jest jedno targetowe, spróbuje z tym poeksperymentować, a co do widoku, na razie za bardzo nie ma innego, ale cierpliwości, za niedługo się to zmieni. Uncle: Na razie to wszystko to jeden obiekt, ale przed mapowaniem, zamierzam użyć DETACHA by wyodrebnic przyciski i inne obiekty, by potem łatwiej mi się je mapowało. Jeżeli to zły sposób to piszcie, albo jeżeli ma jakieś wady.
Napisano 3 Grudzień 200321 l oki jak teraz przyjdzie poda na robienie konurek to bedzie cis, ale tak na serio to nawet fajnie to wyszlo.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto