Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Postanowiłem trochę odpocząć od Skody, bo już mnie zmęczyła troszkę i zrobić sobie w miarę szbko własną komórkę (tak żeby do bitwy zdążyć. Pewnie znowu stane na texturowaniu :(. Zamieszczam narazie tyle ile udało mi się zrobić.

 

  • Odpowiedzi 20
  • Wyświetleń 4,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

narazie nie wiele....ale poczakeamy na dalsze updatey :))))

 

 

pozdr

Napisano

jakis dziwny ten rzut niby 3d a wydaje sie jakby 2d jakby tylko gora tego teleponu byla albo mnie cos bije juz

Napisano
  • Autor

Kolejny mały updejcik. Dziś tylko kilka guziczków bo nauczyciele grasują :(. Co do rzutu, może jak będzie camera to będzie lepiej dzisiaj jescze perspektywa :(.

Napisano

Zdaje sie ze mialem podobny (taki sam) telefon, nie powinien on byc wygiety bardziej??? moze daj inne ujecie kamery ...

 

pozdr - Kulexy![piwo]

Napisano

jak bedziesz nastepnym razem renderowal....to daj swiatlo ok? bo przez Gi i bez zadnego swiatla nie widac dobrze krawedzi tego telefonu i jest zludenie jakby byl plaski....

 

 

pozdr

Napisano
  • Autor

Dodałem światełko :). I guziczki. Może jakieś opinie na temat telefonu bo na razie tylko tyle, że widok jest zły :(.

 

Jak niewiecie jak wygląda naprawdę to piszcie dam fotke (jak znajde) bo nie jest to zbyt popularny model.

 

Pozdrawiam i wracam do pracy!!

Napisano

Kłobuc mi sie podoba a jak bys jeszcze dodal teksturki na przyciskach i teksture na wyswietlaczu to by bylo ekstra (teksturki robia swoje ) [piwo] ... pokaz zdjecie tego telefonu

Napisano
  • Autor

W przerwie od szkoły :( udało mi się zamontować rowki w komórce. Ostatnio mam bardzo mało czasu (koniec roku i te sprawy :() Sorry za jakość ale na rendera też nie było zbyt dużo czasu :(.

Napisano
  • Autor

Rysuję linię i dodaje modyfikiator extrude poxniej boolean (roznica), klonuje obiekt i jescze raz boolean (czesc wspolna), poxniej extrude by zrobic wglebienie.

 

A co?? Zle wygladaja??

Napisano
  • Autor

Dodałem rowki na bocznych ściankach, taki mały migacz u góry i wklęsłości po bokach.

Napisano
  • Autor

Postanowiłem wrócić do tego modelu po kilku dobrych miesiącach bezczynności. Hmm, w sumie to zacząłem go od nowa, ale tym razem korzystając z poly-modelingu. Narazie udało mi się tyle zrobić. Wiem, że jest jescze sporo nierówności, ale z czasem powinny zniknąć. Może przynajmniej forum zmobilizuje mnie do ukończenia jakiegoś modelu :)

s1.jpg

Napisano

hmm z samym modelem idzie ci niezle wiec proponuje ci pozniej zrobic jak najrealistyczniejsze teksturki

Napisano
  • Autor

Czas na updejt. Zrobiłem już wszystkie przyciski, więc teraz modelowanie powinno pójść szybko :). Jeszcz tylko poprawie kilka drobnych nierówności i powinno być dobrze.

s2.jpg

 

Jak zwykle proszę o opinie, może znajdziecie błędy, których ja nie widzę,(pewnie jest ich sporo :D).

Napisano

No, no stara wersja była ok, ale ta jest lepsiejsza ;), niemniej jednak troche rowki są pokopane w niektórych miejscach, np. koło tego dużego guzika po prawej stronie. A tak poza tym to mozesz pokazaćgo z jakiegoś innego ujęcia bo to już się trochę opatrzyło

pozdro

Napisano
  • Autor

Odpowiedź

 

Kichas: Co do rowków, to wydaję mi się, że to wina oświetlenia, na razie jest jedno targetowe, spróbuje z tym poeksperymentować, a co do widoku, na razie za bardzo nie ma innego, ale cierpliwości, za niedługo się to zmieni.

 

Uncle: Na razie to wszystko to jeden obiekt, ale przed mapowaniem, zamierzam użyć DETACHA by wyodrebnic przyciski i inne obiekty, by potem łatwiej mi się je mapowało.

 

Jeżeli to zły sposób to piszcie, albo jeżeli ma jakieś wady.

Napisano

oki jak teraz przyjdzie poda na robienie konurek to bedzie cis, ale tak na serio to nawet fajnie to wyszlo.

Napisano

Brawo Kłobuc oby tak dalej :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności