Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

pytanie: czy mozna wyrenderowac scene w mental ray w taki sposob aby swiatlo odbijajace sie od plaszczyzny nie odbijalo koloru? zeby odbijalo sie tylko swiatlo. wyjasniajac: biala sciana niebieska podloga. renderujemy. i mamy niebieska podloge i niebieska sciane.

a chcemy niebieska podloge i jasniejsza sciane od odbitego swiatlo od podlogi.

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

eeeee no to chyba nie wiesz na czym polega odbijanie swiatla od obiektow. po co ci takie cos ??

Napisano
  • Autor

no wlasnie to nie jest najlepsze... bo to nie jest delikatne rzucanie koloru tylko normalnie kopiowanie koloru. toc jak masz biala sciane w domu to jak sloneczko swieci to jest ona w kolorze podlogi?

Napisano
  • Autor

no wlasnie to nie jest najlepsze... bo to nie jest delikatne rzucanie koloru tylko normalnie kopiowanie koloru. toc jak masz biala sciane w domu to jak sloneczko swieci to jest ona w kolorze podlogi?

mnie chodzi o to zeby rzucalo.. owszem.. ale w sensie rozjasniania a nie zmieniania koloru

Napisano
  • Autor

tak samo dziala light tracer.. radiosity.. czy jest jakas opcja gdzie mozna ustalc ten wspolczynnik pobierania koloru z plaszczyzny?

Napisano

no to widocznie masz kiepsko ustawione GI

 

nie znam mentala ale moze masz zaduzo czagos takiego jak bounces :>

Napisano

po pierwsze możesz do materiałów przypisać shader photon basic i ustawić sobie diffuse na biały to photony odbite będą białe np :)

a druga sprawa to energy i decay w opcjach mentala. tym tez się można pobawić.

Z tago co wiem to największe przebarwienia powstają w procesie final gatheringu, i tu za przebarwienia najbardziej odpowiedzialne jest właśnie diffuse materiału.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.