Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

hej!

 

czemu brazil nie uwzglednia mapy \'specular\'??

 

jak to zrobic? - zeby okreslic gdzie material ma byc \'sliski\' a gdzie \'matowy\' za pomoca bitmapy??

 

uzywam jakiegos brazila 0.46 publik text..

 

pozsdor!

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

witaj pitch blacku :)

 

a tak serio: jak obiekt ma material o wysokim specular to mu sie robia takie \'odblaski\' jakby byl on sliski - to wiadomo

 

tylko ze: takie speculary robio sie tylko kiedy uzywam zwyklego oswietlenia, a lepsze efekty uzyskuje uzywajac oswietlenia \'naturalnego\' pochodzacego z obiektu - najczesciej jest to box z materialem o luminosity 100 (w moim przypadku rzecz jasna :)

 

i jak uzywam oswietlenia z boxa to wtedy \'odbicia\' specular sie nie generuja??

 

czemu?

 

czy jest na to jakas odpowiedz??

 

pozdrowienia z i gury dzienks

Napisano

[tylko ze: takie speculary robio sie tylko kiedy uzywam zwyklego oswietlenia, a lepsze efekty uzyskuje uzywajac oswietlenia \'naturalnego\' pochodzacego z obiektu - najczesciej jest to box z materialem o luminosity 100 (w moim przypadku rzecz jasna :)

 

i jak uzywam oswietlenia z boxa to wtedy \'odbicia\' specular sie nie generuja??

 

 

przeczytaj co napisales !!!

ze jak uzywasz naturalnego czyli pochodzacego z obiektu boxa (lum100) to masz lepsze efekty, a potem piszesz ze jak uzywasz oswietlenia z boxa to ci sie wogole nie generuja !!

jakis bezsens.. ja dalej nie kumam twojego problemu

piszesz i negujesz to co piszesz

 

musisz jeszcze bardziej rozjasnic problem.. bo dla mnie gadasz po hinsku

 

fotoas

Napisano

nie wiem jak jest przy oswietlaniu swiatlem z obiektu selfiluminated (nie sprawdzalem), ale jesli uzywasz area light, to aby uzyskac odbicia specular (czyli highlights) musisz uzyc materialu Brazila, nie MAXa. Podejrzewam, ze w tym wypadku bedzie tak samo

Napisano

grr

 

dzinenks compo

 

fotoas - sorki za problem ale jakos tak mnie sie to napisalo ze pogubilem sens, a oto on:

 

co zrobic zeby obiekt oswietlony innym obiektem (swiecacym - self iluminated) dawal odblyski (highlights albo specular)?

 

czy w ogole da sie to uzyskac dla normalnego materialu maxa??

 

pozdro!

 

i jeszcze raz sorki za problem...

Napisano

Raczej sie nie da - nawet napewno nie, zreszta po co, skoro sa specjalne materialy Brazila dedykowane dla niego. Czemu chcesz uzywac maxowych?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności