Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

no też.... juz mam.... co prawda tylko teoretycznie analizowałem ale na pewno powinno zadziałać...

 

Do gałki ocznej w miejscu tęczówki linkujesz Displace ze sferycznym oddziaływaniem na siatkę skóry powieki.... i finał... :)

Napisano

asblaze: displace przemknelo mi przez mysli jednak zabardzo odbiega od tego co chce osiagnac, bo jak wiesz operowanie na kosciach daje mozliwosc widzenia ksztaltu przed wyrenderowaniem, co moze nie jest jeszcze takim problemem w tym miejsu oka, lecz mysl o duzym zageszczeniu siatki i pozniejsze uzywanie specjalnych ustawien dla rendera nie nastraja mnie pozytywnie :) co do samej kwestji technicznej, bylo by bardzo interesujace jesli mogl bys wykonac taka probe oddzialywania displace w tamtym miejscu - dziekuje :)

 

 

Kris_R: Vol.Select i XForm ? no i znowu ci sie udalo ! zatuje ;) - moze to troche odbiega od typowej konstrukcji na kosciach jednak jest najszybszy do zrobienia, a efekt osiagnety! narazie probowalem na zwyklej kuli, lecz na bardziej "zagmatwanej" siatce tez powinno byc bez problemu, a jak bedzie zle to zloze reklamacje ! ;) - dziekuje :)

 

w zalaczniku przyklad tego o czym napisal Kris_R (max6)

Napisano

Dopiero wróciłem do domu, ale widzę, że już nie muszę więcej tłumaczyć :)

Bardzo ładnie sobie poradziłeś sbx. Dokładnie tak to się robi :)

pozdrawiam

Napisano

Ja zrezygnowalbym z modyfikatora XForm na rzecz Morpher. Jako Vol selection mesh object mozna by wykorzystac teczowke wraz ze zrenica, ciut wieksza od aktualnej + Soft selection aby zlagodzic skoki z vertexa na vertex. Probowaliscie ta droga ? Moze jeszcze jeden sposob. Nalezy zrobic szesc morphtargetow dla powiek i okolic i podlaczyc ich wartosc pod kat nachylenia galki ocznej.

Napisano

Tesaurus, asblaze - a moze dolaczycie swoje przyklady na ktorych robiliscie testy (pliki z maxa) ? - dawalo by to szybki poglad na osiagniety efet :)

 

----------------------------------------------------------------

 

przy okazji moze ktos z was zna jakis ciekawy patent jak zbudowac samo OKO by swietnie wygladalo i bylo zgodne z budowa anatomiczna (konstrukcja, materily, etc.) jak zrobic mokra powierzchnie i tak dalej - moze jakies ciekawe linki do przykladow w necie ?

 

link do anatomicznej budowy oka : http://www.bartleby.com/107/225.html

 

a wzalaczniku przykladowa konstukcja z tutoriala na 3dtotal

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności