sbx Napisano 16 Kwiecień 2005 Napisano 16 Kwiecień 2005 czy ktos ma pomysl jak zRIGowac na kosciach powieki w ten sposob jak ponizej ? :) http://www.this-wonderful-life.com/www.this-wonderful-life.com%20test01.avi
asblaze Napisano 17 Kwiecień 2005 Napisano 17 Kwiecień 2005 bajer..... ale juz mam pomysł... przetestuje i postaram sieopisać ;)
Kris_R Napisano 17 Kwiecień 2005 Napisano 17 Kwiecień 2005 To prostsze niż by się mogło wydawać :) Vol.Select i XForm. Opiszę wieczorkiem... teraz muszę lecieć
asblaze Napisano 17 Kwiecień 2005 Napisano 17 Kwiecień 2005 no też.... juz mam.... co prawda tylko teoretycznie analizowałem ale na pewno powinno zadziałać... Do gałki ocznej w miejscu tęczówki linkujesz Displace ze sferycznym oddziaływaniem na siatkę skóry powieki.... i finał... :)
sbx Napisano 17 Kwiecień 2005 Autor Napisano 17 Kwiecień 2005 asblaze: displace przemknelo mi przez mysli jednak zabardzo odbiega od tego co chce osiagnac, bo jak wiesz operowanie na kosciach daje mozliwosc widzenia ksztaltu przed wyrenderowaniem, co moze nie jest jeszcze takim problemem w tym miejsu oka, lecz mysl o duzym zageszczeniu siatki i pozniejsze uzywanie specjalnych ustawien dla rendera nie nastraja mnie pozytywnie :) co do samej kwestji technicznej, bylo by bardzo interesujace jesli mogl bys wykonac taka probe oddzialywania displace w tamtym miejscu - dziekuje :) Kris_R: Vol.Select i XForm ? no i znowu ci sie udalo ! zatuje ;) - moze to troche odbiega od typowej konstrukcji na kosciach jednak jest najszybszy do zrobienia, a efekt osiagnety! narazie probowalem na zwyklej kuli, lecz na bardziej "zagmatwanej" siatce tez powinno byc bez problemu, a jak bedzie zle to zloze reklamacje ! ;) - dziekuje :) w zalaczniku przyklad tego o czym napisal Kris_R (max6)
Kris_R Napisano 17 Kwiecień 2005 Napisano 17 Kwiecień 2005 Dopiero wróciłem do domu, ale widzę, że już nie muszę więcej tłumaczyć :) Bardzo ładnie sobie poradziłeś sbx. Dokładnie tak to się robi :) pozdrawiam
Tesaurus Napisano 18 Kwiecień 2005 Napisano 18 Kwiecień 2005 Ja zrezygnowalbym z modyfikatora XForm na rzecz Morpher. Jako Vol selection mesh object mozna by wykorzystac teczowke wraz ze zrenica, ciut wieksza od aktualnej + Soft selection aby zlagodzic skoki z vertexa na vertex. Probowaliscie ta droga ? Moze jeszcze jeden sposob. Nalezy zrobic szesc morphtargetow dla powiek i okolic i podlaczyc ich wartosc pod kat nachylenia galki ocznej.
asblaze Napisano 18 Kwiecień 2005 Napisano 18 Kwiecień 2005 no wykonałem probę.... z Dipleacem... i działa fajnie... nie animowałem jeszcze twarzy kosteczkami więc nie za bardzo wiem o czym piszesz SBX ;)
Tomek Kosiorek Napisano 18 Kwiecień 2005 Napisano 18 Kwiecień 2005 asblaze-a mozesz zalaczyc jak Ci to wyszlo?
sbx Napisano 18 Kwiecień 2005 Autor Napisano 18 Kwiecień 2005 Tesaurus, asblaze - a moze dolaczycie swoje przyklady na ktorych robiliscie testy (pliki z maxa) ? - dawalo by to szybki poglad na osiagniety efet :) ---------------------------------------------------------------- przy okazji moze ktos z was zna jakis ciekawy patent jak zbudowac samo OKO by swietnie wygladalo i bylo zgodne z budowa anatomiczna (konstrukcja, materily, etc.) jak zrobic mokra powierzchnie i tak dalej - moze jakies ciekawe linki do przykladow w necie ? link do anatomicznej budowy oka : http://www.bartleby.com/107/225.html a wzalaczniku przykladowa konstukcja z tutoriala na 3dtotal
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się